Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

Portāls «Nekrize.lv» visbiežāk lasītājus konsultē par kredītatmaksas problēmām

Kopš «DnB Nord banka» izveidojusi krīzes pārvarēšanas padomu portālu «Nekrize.lv», lasītāji visbiežāk tiek konsultēti par kredītatmaksas problēmām un to risināšanu.

Nedēļas laikā portāla redakcija jau saņēmusi vairāk nekā 70 lasītāju jautājumus par darba tiesībām, valsts politiku nozaru finansējuma samazināšanā, kredītatmaksas problēmām un citām tēmām, kas patlaban uztrauc Latvijas sabiedrību, aģentūru LETA informēja «DnB Nord banka» Sabiedrisko attiecību daļas vadītāja Teika Lapsa.

Uz daļu jautājumu eksperti jau snieguši atbildes, bet uz citiem atbildes vēl tiek gatavotas. Viena no galvenajām portāla funkcijām ir ļaut izprast situācijas, par kurām atbildīgajām institūcijām cilvēks, iespējams, kautrējas vai baidās jautāt tieši, skaidroja portāla redaktore Antra Veļķere.

Portāla «Nekrize.lv» galvenais mērķis ir laikā, kad valda galvenokārt negatīva informācija par arvien pieaugošo krīzi, dot iespēju gūt atbildes uz neskaidrajiem jautājumiem, dalīties savā pieredzē un saņemt atzītu tautsaimniecības, socioloģijas, finanšu nozares un citu jomu ekspertu viedokļus par to, kā iespējami veiksmīgāk pārvarēt šo krīzi.

Kopš 15.jūlija, kad portāls sāka darboties, «Nekrize.lv» bijis jau vairāk nekā 10 000 apmeklētāju.

Portāla izveides ideja pieder «DnB Nord bankai». «DnB Nord bankas» valdes priekšsēdētājs Andris Ozoliņš apgalvoja, ka ar portāla palīdzību vēlas dot pozitīvu iedvesmu ikvienam Latvijas iedzīvotājam.

«Milzīgā interese par jauno portālu, ko esam izjutuši pēdējās nedēļas laikā, skaidri parāda, ka šāds portāls ir bijis nepieciešams un cilvēkiem tiešām pietrūkst uzticamu avotu, kur meklēt viņiem patlaban nepieciešamo informāciju. Esmu gandarīts, ka ar portāla «Nekrize.lv» palīdzību daudzi Latvijas iedzīvotāji spēs labāk izprast esošo situāciju un atrast risinājumus, kā tikt galā ar savām problēmām un rast jaunas iespējas,» sacīja Ozoliņš.

Portāla lasītāji arī iesūtījuši vairākas idejas jauniem rakstiem un vēlas aktīvi līdzdarboties pozitīvo stāstu tapšanā par krīzes laikā aktīviem un veiksmīgiem uzņēmējiem.