Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

Darbu sāk mājaslapa Liveriga.com

Otrdien darboties sākusi interneta vietne [s:29303], kas būs galvenais informācijas avots par tūrisma, atpūtas, izklaides un investīciju iespējām Rīgā, portālu «Apollo» informēja Rīgas Tūrisma attīstības birojā (RTAB).

Sākotnēji informācija šajā mājas lapā būs pieejama četrās valodās – angļu, krievu, latviešu un vācu.

Interneta lapas galvenās sadaļas četras –  «Look  Rīga», «Feel Rīga»,  «Stay Rīga» un «Work Rīga». Šobrīd tas ir atraktīvākais informācijas apkopojums par Rīgas tūrisma piedāvājumu četrās valodās. Līdz portāla izveidei, lapa tiks papildināta ar aktuāliem piedāvājumiem.

«Portāls būs galvenais un centrālais elements informācijas gūšanai par norisēm Rīgā. Esmu pārsteigts, ka līdz šim nav ticis izveidots pat vienots kalendārs par būtiskiem notikumiem pilsētā. Mēs izveidosim šo kalendāru. Papildus tam portāls piedāvās arī plašu informāciju par Rīgas tūrisma produktiem, ko piedāvā industrija,» norāda RTAB valdes priekšsēdētājs Bertolts Fliks.

«Live Rīga» portālu plānots veidot kā interaktīvu vidi par Rīgu un pilsētas piedāvājumu gan tūristiem, gan rīdziniekiem. Portāla sadaļā  «Look Rīga» būs atrodama informācija par Rīgas tūrisma piedāvājumu - pilsētas ceļveži, informācija par transporta sistēmu, norēķinu iespējām. «Feel Rīga» - apjomīga un pilnīga datu bāze par kultūras, mākslas, izklaides, sporta pasākumiem un citiem notikumiem Rīgā. «Stay Rīga» - informācija par viesnīcām un nakšņošanas iespējām Rīgā, kā arī informācija par pilsētas dzīvi rīdziniekiem un viesiem, kuri pilsētā uzturas ilgāku laiku. Sadaļā «Work Rīga» būs atrodama informācija par konferenču, kongresu un korporatīvā tūrisma iespējām Rīgā zem nosaukuma «Meet Rīga», kā arī noderīga informācija ārvalstu investoriem un uzņēmējiem, kuri vēlas Rīgas pilsētā uzsākt uzņēmējdarbību.

Rīgas mārketinga komunikācijas kampaņa septiņās valstīs notiks zem vienota - «Live Rīga» - zīmola. Visos tirgos tiks izmantots vienots risinājums tūristu uzrunāšanai. Rīga tiks pozicionēta kā pilsēta, ko ir viegli sasniegt, bet emocionāli grūti atstāt. Tāpēc kā vizuāls kampaņas motīvs izvēlēta stilizēta cilvēka sirds, kas aizkavējusies Rīgā pēc tam, kad tās saimnieks jau devies mājup. Kampaņa tiks papildināta ar stāstu par Rīgu kā vēsturisko Ziemassvētku eglītes tradīcijas dzimšanas vietu pirms 499 gadiem.