Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

Pērn Latvijā apģērbu tirdzniecība sarukusi par 40-50%

Apģērbu tirgotāji optimizējuši biznesu un ir pat gatavi attīstīties taču pieļauj vēl nelielu kritumu, norāda SIA «Baltika Latvija» valdes locekle Maruta Ērgle», vēstī «Dienas bizness». 

Pērn krīze būtiski ietekmējusi apģērbu tirdzniecību — apjomi vidēji sarukuši par 40-50 %. «Baltika Latvija» veikalos kritums gan esot nedaudz mazāks — ap 30 %, salīdzinot ar attiecīgo laikaposmu iepriekš.

Ērgle skaidro, ka kompānija jau piemērojusies krīzes apstākļiem — optimizētas izmaksas un strādājošo skaits. Viņa pieļauj, ka, iespējams, samazinoties pārdevēju skaitam, cieš klientu apkalpošana, taču tas bijis viens no veidiem, kā nesamazināt darbinieku atalgojumu, raksta «Dienas bizness».