Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

«Cēsu alus»: lēmums par alus reklāmas laika ierobežošanu ir absurds

Uzņēmuma «Cēsu alus» pārdošanas un mārketinga direktors Gustavs Zatlers norāda, ka Saeimas komisijas pieņemtais lēmums aizliegt vīna un alus reklāmu televīzijā dienas laikā ir absurds. «Neļaujot reklamēt produktu, tiek grauta produkta zīmola vērtība un par vienīgo izvēles kritēriju paliek cena.»

Zatlers norāda, ka šādi ierobežojumi veicinās «nelegālā alkohola tirgus darboņu radošumu – iegūstot patērētājus nevis ar spēcīga zīmola iemiesotām kvalitatīvajām vērtībām, bet tikai un vienīgi ar cenu.»

Latvijas alus ražotāji 2009. gadā, realizējot sociālo atbildību sabiedrības un patērētāju priekšā, izveidoja Latvijas alus darītāju pašregulācijas kodeksu, kurā noteikti arī reklamēšanas un produktu virzīšanas tirgū pamatprincipi, tādejādi uzņemoties atbildību par patiesas informācijas sniegšanu, ētisku reklāmu un cieņu pret patērētājiem.

Zatlers arī norāda, ka reklāmas laika ierobežojums ir kārtējais trieciens dzērienu ražošanas nozarei, kas pagājušā gada laikā piedzīvojusi vairākkārtēju nodokļu sloga palielināšanu.

Jau ziņots, ka Saeimas Cilvēktiesību un sabiedrisko lietu komisija ceturtdien, izskatot iesniegtos priekšlikumus Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likumam, nolēma, ka būs atļauta alus un vīna reklāma, bet pārējo alkoholisko dzērienu reklāma un televīzijas veikals būs aizliegti.

Alus un vīna reklāmu elektronisko plašsaziņas līdzekļu programmās drīkstēs iekļaut no plkst.22 līdz 7.