Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

Stendzenieks: krīze reklāmas Latvijā padarījusi provokatīvākas

«Izdzīvojuši ir visi, pārziemojuši ir visi. Visas tās izgāšanās ekonomikā, reklāmu ir padarījušas, iespējams, mazliet provokatīvāku, interesantāku,» intervijā LNT raidījumam «900 sekundes» sacīja reklāmists Ēriks Stendzenieks.

Reklāmas pērn no dārgākiem reklāmas laukiem pārcēlušās uz formu, kas neprasa nekādus līdzekļus, bet par cilvēki runā, teica Stendzenieks un piebilda, ka piemērs tam esot meteorīts.

Viņš atgādināja, ka pagājušajā gadā Latvijas reklāmas tirgū kritums bija ļoti iespaidīgs. «Prognozēts bija mīnus 50%, patiesībā bija mīnus 46%. Reklāmas industrija gan lepni pasludināja, ka viņiem ir 4% pieaugums,» smaidot sacīja Stendzenieks.

Jautāts, kāds varētu izskatīties šis gads reklāmas nozarē, Stendzenieks sacīja, ka «kaut ko prognozēt šajā absolūti mainīgajā un neparedzamajā laikā ir neprāts». Viņaprāt, atliek tikai cerēt un mazliet pievienot veselīgu ironiju dzīvei.

Jāatzīmē, ka sarunas pašā sākumā Stendzenieks apsveica visus ar sniegu un pauda cerību, ka «visi jau nocirtuši eglītes Lieldienām».