Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

Arvien populārāki kļūst viena lata veikali

Pērn Latvijā darbu sākuši vairāki veikali, kas bāzēti uz līdz šim pie mums nepazītā viena lata koncepta. Šāda koncepta veikalu tīkli plāno ievērojamu paplašināšanos, raksta «Lietišķā Diena».

Ekonomisko krīzi par pateicīgu laiku biznesa startēšanai atzinis gan «Superlata» veikalu tīkls, kura paspārnē jau ir 12 veikalu, gan «Eurocity» – no itāļiem aizgūtās franšīzes veikals galvaspilsētas centrā. Abi veikalnieki apstiprina paplašināšanās plānus, norādot, ka Latvijai iepriekš raksturīgā augstprātība vairs neatgriezīsies un šo veikalu sortiments ir pieprasīts ne tikai mazturīgiem pircējiem.

Veikalos ir iespēja nopirkt kosmētiku, sadzīves ķīmiju, kancelejas preces, bižutēriju, traukus un citas preces viena lata vērtībā. Šim konceptam jau uzradušies sekotāji – jau esošie veikali iekārto stendus, kuros izkārtotas preces par šādu naudas summu.

Tikmēr Latvijas tirdzniecības centri šādus veikalus nevēlas ielaist savās telpās. Centri baidās līdz ar šo soli zaudēt lielāku skaitu savu esošo nomnieku.