Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

Katrs desmitais pircējs aizmirst samaksāt par kādu pirkumu

Katrs desmitais iedzīvotājs ir atzinis, ka dažkārt veikalā nesamaksā par kādu no pirkumiem, liecina apsardzes kompānijas «Grifs AG» veiktais pētījums.

Iemesli, kāpēc netiek samaksāts par pirkumu, var būt dažādi, piemēram, pārdevēja nepieskaita kādu produktu, prece nejauši sajaucas ar pircēja personīgajām mantām, vai arī tīšas zādzības.
Turklāt vienīgo pierādījumu pirkuma iegādei – čeku līdz veikala apmeklējuma beigām saglabā tikai nepilni 12 % aptaujāto.

Aptaujā noskaidrojies, ka kopumā 30%  iedzīvotāju nezina lielveikalu iekšējās kārtības noteikumus, bet 17 % cilvēku tirdzniecības vietās mēdz nogaršot sveramos produktus pirms to iegādes un 15 % atver produktu iepakojumus pirms samaksāšanas.

Bet vecāki atzīst, ka mēdz bērnus sēdināt iepirkumu ratiņu produktiem paredzētajā nodalījumā, nevis speciāli bērniem paredzētajā krēsliņā, kas ir pretrunā ar lielveikalu iekšējās kārtības noteikumiem.

«Lielveikalu apsargiem ik dienas nākas skaidrot cilvēkiem it kā pašsaprotamas lietas. Ja apsardzes darbinieki pamana, ka tirdzniecības vietas apmeklētāji lieto produktus pirms to iegādes, apsardzes darbiniekam ir tiesības lūgt pārstāt to darīt vai pretējā gadījumā lūgt atstāt tirdzniecības telpas,» stāsta kompānijas vadītājs Ainārs Bundulis.