Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

«Vorobjovs Racing» ekipāža «Kurzemes rallijam» gatavojas kā svētkiem

Jau šodien tiks dots starts sezonas priekšpēdējam Latvijas rallija čempionāta posmam – «Kurzemes rallijam», kuram, kā uz svētkiem, gatavojas arī «Vorobjovs Racing» ekipāža.

Lai labāk sagatavotos šim «Kuzemes rallijam», nesen Jānis Vorobjovs piedalījās divos rallijos – rallijsprintā «Gulbis 2010» un Lietuvā notiekošajā «300 Ezeru» rallijā», kas bija otrais Baltijas un NEZ rallija čempionāta posms. Uzreiz jāatzīmē, ka šajos abos rallijos Vorobjovam blakus sēdēja nevis ierastais stūrmanis Guntars Zicāns, bet gan rallija pilots Gatis Vecvagars, kurš aizvietoja uz ārzemēm devušos Guntaru. Rallijsprintā «Gulbis 2010» Vorobjovs kopā ar Vecvagaru izcīnīja pārliecinošu uzvaru, bet Lietuvas rallijā ekipāža tika diskvalificēta. Taču šajā rallijā Jānis brauks ar savu ierasto stūrmani, kurš stāsta, ka šis rallijs ekipāžai būs kā svētki.

«Jāsaka, ka uz šo ralliju mēs gatavojamies kā uz svētkiem, jo divus posmus biju spiests izlaist,» saka «Vorobjovs Racing» komandas stūrmanis Guntars Zicāns. «Protams, kā jau pirms katra posma, esam aizvadījuši arī nelielus divu dienu treniņus, tāpēc jāsaka, ka ar nepacietību gaidām, kad atkal varēsim braukt kopā. Papildus tam man sestdien ir dzimšanas diena, tāpēc gan es, gan arī Jānis man grib pasniegt dāvanu – uzvaru N4 klasē. Cerēsim, ka mums izdosies uzrādīt labu rezultātu.»

«Protams, ka šis rallijs ir ļoti svarīgs, jo zināmā mērā pēc šī rallija var jau izkristalizēties pozīcijas N4 klases kopvērtējumā. Tā kā vēl visas četras ātrākās N4 ekipāžas var cīnīties par uzvaru, tad šis posms būs ļoti interesants un rezultātiem var teikt, ka būs izšķiroša nozīme.»

«Ja runājam par neskaidro situāciju saistībā ar mūsu rezultātiem Latgales posmā, tad ir tā, ka degvielas paraugi ir nosūtīti uz pārbaudi, kur pirmās proves pieļaujamā norma ir nedaudz pārsniegta. Arī degvielas ražotāji uzskata, ka katras analīzes var svārstīties 5% robežās, tāpēc viņi apgalvo, ka visam ir jāatbilst noteikumiem. Arī paši zinām, ka tajā rallijā izmantojām šo ražotāju degvielu. Tagad aizsūtījām otro provi, taču pēc FIA noteikumiem ir tā, ka var taisīt pat trīs proves, taču mēs esam absolūti pārliecināti, ka visam ir jābūt kārtībā un, kad nevajadzēs taisīt trešo provi.»