Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

Interese par jaunatklāto pasažieru vilciena maršrutu Rīga-Minska ir liela

Interese par jaunatklāto pasažieru vilciena maršrutu Rīga-Minska ir liela, un jau tagad ir atgūta tā pasažieru bāze - 56 000 pasažieru gadā -, kas bija 2008.gadā, kad reisu slēdza, intervijā biznesa portālam «Nozare.lv» norādīja uzņēmuma «Latvijas dzelzceļš» valdes priekšsēdis Uģis Magonis.

Maršrutā Rīga-Minska jūlijā tika apkalpoti 8000 pasažieru, bet mēnesi iepriekš - 5000. «Turklāt tagad aviosatiksme ir labāka nekā iepriekš, bet tomēr mārketinga un cenu politika nes un nesīs augļus, un nākotnē šis maršruts būs vēl interesantāks, un koncerns nebūs zaudētājs,» uzsver Magonis.

Uz jautājumu, kāpēc maršrutu atklājot, «LDZ Cargo» plānoja zaudējumus pirmajā gadā 445 000 latu apmērā, Magonis tomēr norāda, ka, koncerns naudu nezaudēs. «Principā zaudējumu nav, jo šī ir nauda, ko «LDz Cargo» mātesuzņēmumam samaksās par infrastruktūras lietošanu,» skaidro valdes priekšsēdis.

Kā ziņots, 1.jūnijā LDz sadarbībā ar Baltkrievijas dzelzceļu atklāja jaunu pasažieru vilciena maršrutu Rīga-Minska.

Koncerns «Latvijas Dzelzceļš» sastāv no valdošā uzņēmuma VAS «Latvijas Dzelzceļš» un piecām meitassabiedrībām - AS «LatRailNet», kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA «LDz Cargo», kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus, infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmuma SIA «LDz Infrastruktūra», ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmuma SIA «LDz Ritošā sastāva serviss», kā arī apsardzes uzņēmuma SIA «LDz Apsardze».