Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

«Lamborghini» reģistrē jaunu preču zīmi – «Huracán»

Šī jau ir otrā preču zīme mēneša laikā, kuru reģistrē Itālijas sporta auto ražotājs. Jaunā preču zīme ar nosaukumu «Huracán» tulkojumā no spāņu valodas nozīmē «viesuļvētra». Līdzīgi kā ar iepriekšējo preču zīmi «Deimos» arī šai nav nekāda sakara ar slaveniem buļļiem pēc kuriem parasti tiek nodēvēti «Lamborghini» spēkrati.

Kā vēsta portāls «Car and Driver» jaunās preču zīmes ir cieši saistītas ar mitoloģiju un vārds «Huracán» apzīmē uguns, vēja un vētras dievu senajā maiju civilizācijā. Savukārt «Deimos» pēc sengrieķu mitoloģijas ir Afrodītes un Areja dēls, kurš specializējās šausmu un baiļu iedvešanā.

Daudziem jaunā zīmolvedība var šķist nepieņemama un ir pretrunā ar pašas kompānijas logo, kurā attēlots saniknots vērsis, taču nekur nav teikts, ka jaunie nosaukumi saglabāsies arī uz ražošanai gatavajiem spēkratiem.