Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

Cik pelna aktīvākie sociālo mediju konkursu dalībnieki?

Aktīvisti, kas ik dienu piedalās vairākos desmitos dažādu uzņēmumu rīkotajos konkursos sociālajos medijos, gada laikā mēdz laimēt vairāk nekā 120 konkursos, liecina interaktīvās aģentūras «Armadillo.lv» veiktais pētījums.

«Armadillo.lv» nesen veikusi intervijas ar 15 aktīvākajiem sociālo mediju konkursu dalībniekiem, tautā sauktiem arī par «digitālajiem čigāniem», kuriem sociālo mediju konkursi nav tikai izklaide. Tas izveidojies par dzīvesveidu un neatņemamu dzīves sastāvdaļu, kurā aizrit lielākā daļa viņu ikdienas. Kā izrādās – katrs no aktīvistiem savā īpašumā jau ieguvis laimestus vidēji 2000 latu vērtībā.

«Armadillo.lv» radošais direktors Ritvars Straume portālam «Apollo» norāda, ka aktīvākie sociālo mediju konkursu dalībnieki nešķiro ne uzņēmumus, kuri rīko konkursus, ne konkursu saturu vai balvas – viņu mērķis ir laimēt pēc iespējas biežāk un vairāk.

«Tiek veidotas strukturētas laimēšanas sistēmas – visu ģimenes locekļu iesaiste, «draudzība» ar konkurentiem (citiem aktīvistiem sociālajos medijos) un to novērošana. Lielākie aktīvisti mēdz viens otru uzslavēt par iegūto laimestu. Par jauniem konkursiem viņi uzzina, sekojot neskaitāmām uzņēmumu lapām un vadoties pēc draugu un paziņu aktivitātēm,» informē Straume.

Populārākie laimesti – sadzīves preces, dāvanu kartes, pārtika, pasākumu biļetes, lietas bērniem, datori, pat ceļojumi un mēbeles. Lielākie aktīvisti gadā laikā laimē vairāk kā 120 konkursos jeb katru trešo dienu. Laimētās balvas no uzņēmumu filiālēm viņi izņem regulāri, tās balvas, kuras pašiem nav vajadzīgas, mēdz atdāvināt draugiem.

Straume atzīmē - pēc pirmā laimesta bieži rodas azarts, kurš ir lielākais vaininieks pie tā, ka aktīvisti dienā pavada 4 – 10 stundas spiežot «patīk», «dalīties», komentējot, ievietojot bildes, vācot balsis un meklējot arvien jaunus uzņēmumus, kuras varētu «pabarot» viņu azartiskās konkursantu sirdis.