Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

Grandiozā <i>drifta</i> sezonas atklāšana jau šo sestdien Biķerniekos

Šo sestdien, 11. maijā, Biķernieku trasē, Rīgā, risināsies grandiozās Latvijas drifta sezonas atklāšanas sacensības. «Midland» Latvijas PRO drifta čempionātā uz starta stāsies paši spēcīgākie Latvijas drifteri, kas sacentīsies ar labākajiem igauņu sānslīdes meistariem, kuriem Rīgā risināsies Igaunijas drifta čempionāta otrais posms. Tāpat cīņas aizvadīs atraktīvie un perspektīvie «Midland» Latvijas drifta kausa piloti.

No PRO klases braucējiem sagaidāms īsts šovs, jo trasē dosies ļoti titulēts braucēju sastāvs – Austrumeiropas un divkārtējais Latvijas čempions Jānis Eglīte, 2009. gada Latvijas čempions Gvido Elksnis, aizvadītā gada Latvijas čempions Edmunds Ērglis, Baltijas čempions Ivo Cīrulis un pirmais Austrumeiropas drifta čempions Kristaps Blušs. Ja Eglīte, Elksnis, Ērglis un Cīrulis startēs ar saviem ierastajiem spēkratiem, tad Blušam vispirms būs jāpierod pie sava tik tikko uzbūvētā 700 zirgspēku BMW agregāta.

Bez šīs čempionu plejādes trasē redzēsim arī Elviju Ķezi, kurš brauc ar pasaulē unikālu drifta automobili «MG Rover», un daudzus citus latviešu braucējus. Savu vārdu vietu sadalē noteikti vēlēsies teikt arī igauņu PRO piloti, kuri uz Latviju plāno doties visai kuplā skaitā. Viņu starpā būs ziemeļu kaimiņu slavenākā «Ghost Team» komanda, Taavi Toomara ar kolorīto BMW 2002 spēkratu un igauņu talants Harolds Valdma. Šādā čempionu sastāvā uzvarēt grib jebkurš, kas nozīmē tika vienu – spriedzi un adrenalīnu līdz pēdējiem trases centimetriem.

Sagaidāms, ka PRO klasē uz starta varētu iziet ap 20 pilotiem, savukārt «Street» un «ProAm» klasēs dalībnieku skaits var sasniegt arī 50 braucējus. Jau pirmajos drifta treniņos bija redzams, ka abu klašu piloti ir strauji progresējuši, līdz ar to arī Latvijas drifta kausā sagaidāmas spraigas un aizraujošas cīņas.

Trases konfigurācija šoreiz būs atšķirīga no EEDC un NEZ sacensībās ierastās, jo pilotiem starts tiks dots kartodromā, bet finiša līnija nosprausta «Motormuzeja» līkuma kalna galā. Šī konfigurācija skatītājiem interesanta ar to, ka 90 grādu līkums tieši pretī tribīnēm braucējiem ir ļoti sarežģīts un bīstams. Trasi norobežojošās riepas atrodas vien pāris centimetrus no asfalta, kas nozīmē, ka katra vismazākā kļūda var beigties riepu kaudzē.