Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

Pretiedeguma krēmi var izraisīt D vitamīna trūkumu organismā

Foto: Agnese Gulbe/LETA

Izrādās, ka pretiedeguma krēmu lietošana var izraisīt D vitamīna trūkumu organismā.

Sūzanna katru reizi, kad dēls spēlējās ārā, zēna ādu iesmērēja ar pretiedeguma krēmu. To darīt bija ieteicis ārsts. Tagad zēnam ir rahīts, ko izsaucis D vitamīna trūkums, raksta «The Telegraf».

Kā zināms, D vitamīns organismā sintezējas saules ietekmē.

D vitamīna trūkuma gadījumā vispirms cieš kauli. Kādreiz domāja, ka rahīts izskausts sen - pagājušā gadsimta sākumā. Tomēr rahīts ir atgriezies, to provocē gaismas trūkums, jo bērni bieži daudz laika pavada telpās pie datora. Rahītu provocē arī nesabalansēts uzturs.

Mazajam zēnam jau trīs gadu vecumā sāpēja rokas un kājas, viņam deva pretsāpju līdzekļus. Tikai skolā skolas ārsts atklāja D vitamīna trūkumu. Tagad zēnam ir jāuzturas saulē, lai atjaunotu D vitamīnu organismā. Situācija uzlabojas, bet sāpes vēl nav pārgājušas.

0 Komentāri