Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

Kā novājēt bez diētas

Ja uzskati, ka tikai radikāla diēta un kaloriju skaitīšana var palīdzēt nomest liekos kilogramus, tad maldies. Dažkārt pietiek ar nelielām dzīves stila un ēšanas paradumu izmaiņām, lai īsā laikā tiktu pie slaidas figūras un veselīga izskata.

1. Ēd piecas reizes dienāJa starplaiks starp ēdienreizēm būs 2-3 stundas, organisms paspēs sadedzināt iepriekšējā ēdienreizē uzkrātās kalorijas, bet vēl tevi neskars bada sajūta.

Vislabākais laiks brokastīm ir 8.00. Tad organisms ātri pārstrādās uzkrātās kalorijas.

Vakariņas nav ieteicams ēst vēlāk par 20.00. Vakara pusē organisms palēnina tempu, tāpēc vakarā uzņemtās kalorijas tam ir grūtāk pārstrādāt.

2. Dzer daudz minerālūdensDienā vajadzētu izdzert no 2,5 - 3l šķidruma. Atbilstoša šķidruma deva paātrina vielmaiņu un atbrīvo organismu no toksiskām vielām, kuras pretējā gadījumā uzkrājas organismā.

Vislabāk dzert negāzētu minerālūdeni, jo satur minerālvielas un 0 kalorijas , kuras labvēlīgi ietekmē gremošanu.

Kad dzer? Izdzerot, glāze minerālūdens 15-20 minūtes pirms ēšanas, tev gribēsies mazāk ēst. Toties izvairies no dzeršanas ēšanas laikā, kā arī pēc ēšanas, tādā veidā atšķaidās kuņģa sulas, kas palēnina sagremošanu.

3. Ēd lēnāmĒšanas laikā, mūsu smadzenēm ir nepieciešamas 20 minūtes, lai rastos sāta sajūta. Tēpēc ēd lēnām, tādā veidā izvairīsies no pārēšanās.

Ēd mazus gabaliņus, ļoti rūpīgi sagremojot. Pilnīgi aizliegts ēst steigā, skatoties televizoru, vai lasot, jo tādā veidā zaudēsi kontroli par apēstās porcijas lielumu.

4. Sāls vietā lieto garšvielasSāls aiztur ūdeni organismā, kas palielina svaru un rada smaguma sajūtu.

Garšvielas, īpaši pikantās (čili, karijs, pipari, ingvers), aktivizē gremošanas sistēmas darbību, paātrina tauku sadedzināšanu un ūdens izvadīšanu no organisma.

5. Ēd daudz dārzeņuDārzeņos ir maz kaloriju, bet daudz vitamīnu un šķiedrvielu, kas regulē gremošanas sistēmas darbību un rada sāta sajūtu. Dārzeņi uzlabo vielmaiņu un paātrina tauku sadedzināšanu.

Dārzeņus vajadzētu lietot katrā ēdienreizē kā piedevu, bet ēdienu starplaikos tos var lietot kā uzkodas.

6. Ierobežo tauku daudzumuGalvenokārt tāpēc, ka satur ļoti daudz kaloriju un ļoti viegli uzkrājas organismā. Turklāt palēnina gremošanas sistēmas darbību, kas vēl vairāk ietekmē lieko kilogramu uzkrāšanos.

Centies ēdienu gatavot uz tvaika vai grillējot, lieto tikai liesu gaļu. Nelieto krējumu un majonēzi.

Savai ēdienkartei pievieno sarkano tēju, kura ierobežo tauku uzkrāšanos organismā un palīdz izvadīt liekos taukus no organisma. Pēc pusdienām un vakariņām izdzer krūzīti sarkanās tējas.

7. KustiesCenties nepavadīt vakarus, sēžot mīkstā klubkrēsla pie televizora ekrāna. Televīzijas skatīšanos nomaini pret stundas ilgu pastaigu svaigā gaisā. Nelieto liftu, ej ar kājām.

Centies kustēties pēc iespējas vairāk un biežāk.

0 Komentāri