Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

Kā tikt pie lielām krūtīm vājējot

Foto: «Scanpix»/«Reuters»

Ja esi nolēmusi novājēt, tev jāzina: krūtis novājēšanas laikā ļoti cieš. Ja novājēsi par 10 kg, katra krūts zaudēs apmēram 200 g svara un tvirtumu.

Tāpēc jāvājē pakāpeniski, un krūtis regulāri «jāpiebaro». Kā to veikt? Piemēram, pirms miega apēd 30 g vistas vai zivs, izdzer sulu, kas izspiesta no viena apelsīna. Katru dienu izdzer ne mazāk kā divus litrus ūdens, zāļu tējas, ar ūdeni atšķaidītas sulas.

Sports arī atzīstams, bet tas ietekmē krūts formu, nevis izmēru. Vispopulārākais un efektīvākais vingrojums: kājas plecu platumā, rokas saliektas elkoņos plecu augstumā, pirksti saāķēti uz krūtīm, ar asu kustību mēģiniet pirkstus atbrīvot, virzot rokas katru uz savu pusi. Atkārtojiet 12 reizes. Ieteicama arī atspiešanās uz rokām. Vingrojumi jāpilda regulāri! Pēc vingrojumiem obligāta auksta duša. Tā padara ādu tvirtu un veicina asinsriti. Pārlieku augsta ūdens temperatūra krūtīm nav ieteicama, raksta «marketgid.com».

0 Komentāri