Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

Alkohols nav labas miega zāles

Foto: http://www.flickr.com/photos/umbrialovers/ http://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0/deed.en

Iedzeršana pirms gulētiešanas paātrina iemigšanu, taču izjauc miega fāzes un samazina miega kvalitāti, liecina Londonas Miega centra veiktais pētījums.

Alkohola lietošana pirms miega saīsina iemigšanas laiku, taču izjauc vienu no svarīgākajām miega fāzēm, kad cilvēks sapņo.

Turklāt pārāk bieža alkohola lietošana pirms gulētiešanas izraisa bezmiegu.

«Jābūt ļoti uzmanīgiem, iedzerot regulāri. Viena vai divas glāzes īstermiņā var būt patīkamas, bet, regulāri turpinot šo paradumu, pirms gulētiešanas var rasties nopietnas problēmas,» norādīja Londonas Miega centra direktors Iršaads Ebrahims.

No alkohola vajadzētu atturēties vismaz pusotru divas stundas pirms gulētiešanas, lai tā iedarbība jau sāktu mazināties, skaidro Ebrahims.

Pēc straujas iemigšanas alkohola reibumā seko ļoti dziļa miega fāze, taču otrajā nakts daļā miegs ir krietni trauslāks.

0 Komentāri