Tavs pārlūks ir novecojis, lūdzu atjauno to..
Sīkdatnes (cookies) mums sniedz iespēju uzlabot jūsu kā lietotāja ērtibas. Turpinot izmantot mūsu vietni, jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai. VAIRĀK >

Aptauja: trešā daļa Latvijas sieviešu ietur diētu vai plāno drīzumā to darīt

Foto: Publicitātes foto

35% Latvijas sieviešu un trīs reizes mazāk vīriešu jeb 11% ietur diētu vai plāno to darīt pirms vasaras vai tās laikā, tā liecina pēc «Kellogg’s» pasūtījumā «OMD Snapshots» veiktais socioloģiskais pētījums.

Kā aģentūru LETA informēja Komunikāciju aģentūras pārstāve Ilona Zacmane, 13% aptaujāto jeb astotā daļa sieviešu uzskata, ka viņai nav problēmu ar lieko svaru. Vīrieši ir pašpārliecinātāki, līdz ar to arī apmierinātāki ar savu izskatu — 20% vīriešu uzskata, ka viņiem nav problēmu ar lieko svaru.

To pierāda arī fakts, ka gandrīz puse Latvijas vīriešu jeb 47% neietur diētu un neplāno to darīt. Sievietēm šis skaits ir krietni mazāks — trešā daļa daiļā dzimuma pārstāvju uzskata, ka viņām diēta nav vajadzīga.

Vislielākās diētu cienītājas ir rīdzinieces — gandrīz puse Rīgā dzīvojošo sieviešu vecumā no 15 līdz 49 gadiem ietur diētu vai to darīs vasarā. Trešā daļa sieviešu arī citās Latvijas pilsētās un laukos ar diētu plāno iegūt slaidāku ķermeni.

Interesanti, ka 18% aptaujāto lauku sieviešu jau ietur diētu, kamēr liela daļa rīdzinieču pagaidām tikai plāno diētas kursu šai vasarai. Patlaban diētu jau ietur 9% aptaujāto rīdzinieču.

Salīdzinot latviešu un cittautiešu tievēšanas paradumus un plānus, secināts, ka gandrīz par pusi mazāk latviešu nekā citu tautību cilvēku jau ietur diētu vai plāno to darīt tuvākajā laikā — attiecīgi 29% latviešu un 48% cittautiešu.

Vislielākās diētu cienītājas ir sievietes vecumā no 20 līdz 29 gadiem — 37% aptaujāto sieviešu. Šāda vecuma sievietēm patīk arī aktīvs dzīvesveids, un viņas labprāt nodarbojas ar sportu — to atzinušas 18% aptaujāto daiļā dzimuma pārstāvju.

Aizvien aktuāls ir jautājums par iedzīvotāju fizisko aktivitāti, jo tikai 10% Latvijas iedzīvotāju dod priekšroku aktīvam dzīvesveidam.

Pētījumu pēc «Kellogg’s» pasūtījuma veica «OMD Snapshots», aptaujājot 1300 respondentus visā Latvijā no 16. līdz 20. maijam.

0 Komentāri