Kad Baroniela būs gatava? Sākusies Krišjāņa Barona ielas nodošana ekspluatācijā!

TVNET
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ekrānuzņēmums no Twitter video

Šīs nedēļas sākumā parādījās runas, ka risinās Krišjāņa Barona ielas ekspluatācijā nodošanas process. Izveicīgākajiem sociālo tīklu lietotājiem pat izdevās iemūžināt procesa gaitu, un neiztika bez ironiskām piezīmēm par un ap Baronielu.

Kā portālam TVNET apstiprināja Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora biroja sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Una Ahuna-Ozola,

šobrīd ir sākts process par objekta nodošanu ekspluatācijā, primāri lēmums ir jāpieņem Pilsētas būvvaldei, bet process noslēgsies, kad tiks novērsti defekti, kas tika konstatēti objekta apskatē.

Viņa arī norāda, ka atklātas nepilnības pēc ziemas sezonas -

pēc trīs ziemām atsevišķos brauktuves posmos radušies iesēdumi.

«To cēloņi ir dažādi, piemēram, viena daļa no tiem radās būvuzņēmēja darba kvalitātes dēļ, kas ir neizbēgami, ņemot vērā objekta specifiku, jo vēsturiskā akmens bruģa un zāģēto granīta bruģu ieklāšana pati par sevi ir daudz sarežģītāka nekā betona bruģa,» skaidro Ahuna-Ozola.

Turklāt visi darbi tika veikti, nepārstājot kursēt tramvajiem, kā arī nodrošinot piekļuvi ielai pieguļošo īpašumu iedzīvotājiem, veikalu piegādātājiem, kas daudzos gadījumos ir tieši ietekmējis vēsturiskā akmens bruģa klājuma kvalitāti. Satiksmei bīstamie iesēdumi un nelīdzenumi tiks novērsti par būvuzņēmēja līdzekļiem pirms objekta nodošanas ekspluatācijā, sola Satiksmes departamenta pārstāve.

Nepilnības tika konstatētas arī sliežu zonā.

Krišjāņa Barona ielas seguma atjaunošanas ietvaros sliežu zonas ir tās, kuras ir pārtaisītas vai labotas vismaz divas reizes. «Tas ir saistīts ar šīs zonas bruģēšanas sarežģītību, jo kalto vai dabīgo akmens bruģi nezāģē, līdz ar to katrs bruģa elements ir īpaši jāpiemeklē, turklāt to nemitīgi kustina gan autosatiksmes, gan tramvaju radītā vibrācija. Kā arī sliežu zonā vidēji ik pēc 3-4 m ir sliežu savilces, virs kurām kalto akmens bruģi nevar likt, jo tas ir augstāks un veidojas izciļņi. Šajās vietās ir jāveido šuves, kas vietām būtiski ietekmē bruģa seguma monolītumu sliežu zonā,» pauž Ahuna-Ozola.

Šogad departaments par Barona ielu ir saņēmis vienu sūdzību – iedzīvotāja zvanu par bruģa stāvokli pie tramvaja sliedēm.

Esi pamanījis kaut ko neparastu? Varbūt pavisam ikdienišķu, bet kam būtu jāpievērš uzmanība?

Tad ziņo par to un laimē divas biļetes uz kinoteātri «Multikino»!

Aicinām iedzīvotājus iesūtīt savus stāstus, situācijas un notikumus dzīves sadaļā «Tava balss» par dažādām piedzīvotām vai novērotām nejēdzībām, neizdarībām un izdarībām. Kopīgi aktualizēsim sabiedrībai svarīgus un arī ikdienišķus tematus, kas skar mūs visus!

Redakcija izskatīs visus iesūtītos materiālus un nepieciešamības gadījumā sazināsies ar raksta autoru vai iesaistīsies situācijas risināšanā. Ziņu iesūtītāji aicināti īsi un konkrēti aprakstīt situāciju, kā arī pievienot fotogrāfijas vai videomateriālus.

Sūti savu stāstu uz tavabalss@co.tvnet.lv.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu