Drošība pirmajā vietā jeb kāpēc sabiedriskā transporta biļete jāgādā laicīgi

TVNET
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens/LETA

Kāds portāla TVNET lasītājs vērsās ar jautājumu – kāpēc, pērkot tramvaja biļeti pie vadītāja, tās cena ir divi eiro, nevis viens eiro un piecpadsmit centi, kā tas ir citās tirdzniecības vietās? Rīgas satiksmē to pamato ar drošības apsvērumiem.

Cenas atšķirība tiek skaidrota ar drošību, jo tramvaja vadītāja galvenais uzdevums esot transportlīdzekļa vadīšana, nevis biļešu tirgošana, portāls TVNET uzzināja Rīgas satiksmē.

Rīgā esot vairāk nekā 400 tirdzniecības vietas, kurās iegādāties biļetes vairumā. Iespēja biļeti iegādāties pie tramvaja vadītāja atstāta «ārkārtas gadījumiem», nevis «iepriekšpārdošanai».

Kā uzsver Rīgas satiksmē, tramvaja vadītāja galvenais uzdevums ir droša transportlīdzekļa vadīšana. Un iespēja nopirkt biļeti pie vadītāja esot «paaugstināta servisa pakalpojums».

Esi pamanījis kaut ko neparastu? Varbūt pavisam ikdienišķu, bet kam būtu jāpievērš uzmanība?

Aicinām iedzīvotājus iesūtīt savus stāstus, situācijas un notikumus dzīves sadaļā «Tava balss» par dažādām piedzīvotām vai novērotām nejēdzībām, neizdarībām un izdarībām. Kopīgi aktualizēsim sabiedrībai svarīgus un arī ikdienišķus tematus, kas skar mūs visus!

Redakcija izskatīs visus iesūtītos materiālus un nepieciešamības gadījumā sazināsies ar raksta autoru vai iesaistīsies situācijas risināšanā. Ziņu iesūtītāji aicināti īsi un konkrēti aprakstīt situāciju, kā arī pievienot fotogrāfijas vai videomateriālus.

Sūti savu stāstu uz tavabalss@co.tvnet.lv.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu