Kad nav skaidras naudas un vēders rūc pēc pārāk garas teātra izrādes

TVNET
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: pexels.com

Arī teātra apmeklējums var iepilināt kādu darvas pilienu medus mucā, un runa šoreiz nav par izrādes māksliniecisko kvalitāti un teātra mīļu garīgo baudījumu. TVNET rubrikas «Tava balss» lasītājs piedzīvojis nepatīkamu pārsteigumu teātra kafejnīcā.

Proti, starpbrīdī viņa dāma palikusi bez kūciņas tā iemesla dēļ, ka teātra kafejnīcā nav iespējams norēķināties ar bankas karti, un skaidras naudas teātra mīļiem nebijis līdzi. «Kā tas var būt, ka 21. gadsimtā nav iespējams norēķināties ar karti?» jautā teātra apmeklētājs. Iemeslus skaidro Dailes teātra pārstāvji.

Kā apstiprina teātra kafejnīcas vadība, Dailes teātra kafejnīcā, patiešām šobrīd nav iespējams norēķināties ar maksājumu kartēm.

«Iemesls tam ir lielais klientu skaits - starpbrīža laikā (15 - 25 minūtēs) visos kafejnīcas tirdzniecības punktos 1. un 2. stāvā ir jāapkalpo aptuveni 500 klientu.

Norēķinoties ar maksājumu karti, katra klienta apkalpošanas ilgums būtiski palielinātos un daļa klientu, iespējams, rindu nemaz nepaspētu izstāvēt,»

skaidro kafejnīcas vadība.

Ņemot vērā, ka daļa klientu šobrīd jau lieto bezkontakta norēķinu kartes, kas lietošanā ir ātrākas, teātra kafejnīcas vadība apsver iespēju ieviest arī karšu termināļus, taču šīs sezonas laikā tas vēl netiks izdarīts.

Esi pamanījis kaut ko neparastu? Varbūt pavisam ikdienišķu, bet kam būtu jāpievērš uzmanība?

Aicinām iedzīvotājus iesūtīt savus stāstus, situācijas un notikumus dzīves sadaļā «Tava balss» par dažādām piedzīvotām vai novērotām nejēdzībām, neizdarībām un izdarībām. Kopīgi aktualizēsim sabiedrībai svarīgus un arī ikdienišķus tematus, kas skar mūs visus!

Redakcija izskatīs visus iesūtītos materiālus un nepieciešamības gadījumā sazināsies ar raksta autoru vai iesaistīsies situācijas risināšanā. Ziņu iesūtītāji aicināti īsi un konkrēti aprakstīt situāciju, kā arī pievienot fotogrāfijas vai videomateriālus.

Sūti savu stāstu uz tavabalss@co.tvnet.lv.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu