Deformējas jau pēc nedēļas: ko tieši pārdod populāros Rīgas veikalos?

TVNET
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Lasītāja foto

«Esmu pircējs ar pietiekoši lielu stāžu, iepērkoties Latvijā, ārzemēs un internetā. Laika gaitā radies priekšstats, ka apģērbu un apavu cena un kvalitāte Latvijā nav samērīga,» uzskata rīdziniece Linda.

«Pazīstamu zīmolu veikalos Rīgā nopērkamie topiņi un krekliņi, piemēram, krāsa un forma, izmainās neatgriezeniski jau pēc pāris mazgāšanas reizēm (pat ja mazgā saudzīgā režīmā vai ar rokām), bet tas vēl nebūtu nekas,» savu stāstu iesāk rīdziniece.

«Pārsteigumu piedzīvoju, kad firmas «H&M» veikalā iegādājos auduma kedas ar gumijas zoli, kas jau pēc nepilnām divām nedēļām deformējās,» stāsta Linda.

«Apavu zole atlīmējās, bet pēdas daļā izveidojās caurums. Būtībā kedas nonēsājās tā, it kā būtu pirktas vismaz pirms gada,» viņa piebilst. «Čeku, protams, nesaglabāju, jo pat prātā nevarēja ienākt, ka gumijas kedas var deformēties tik īsā laikā.»

Linda vēlējās noskaidrot, vai tehnoloģiju laikmetā čeku tomēr varētu aizstāt ar interneta bankas maksājuma uzdevuma kopiju?

Kā portālam TVNET norāda Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) Patērētāju komunikācijas un informēšanas daļas vecākā konsultante Evija Lene, gadījumā, ja prece iegādāta klātienē tirdzniecības vietā, tad darījumu apliecinošs dokuments ir tikai čeks vai komersanta izrakstīta kvīts.

Ja prece ir iegādāta interneta veikalā, tad rēķins kopā ar maksājuma uzdevumu esot līdzvērtīgs čekam. «Patērētāju tiesību aizsardzības centrs vēlas atgādināt visiem patērētājiem - lai varētu izmantot savas patērētāju tiesības, iegādājoties preci vai pakalpojumu, vienmēr ir jāsaglabā darījumu apliecinošs dokuments,» informēja Lene.

Kā norāda Linda, kedas pirktas par 29,99 eiro. «Uzskatu, ka tā nav gluži tā mazākā cena par šāda veida apaviem. Salīdzinājumam - pirms diviem gadiem Londonas lielveikalā iegādājos līdzīga rakstura apavus par piecām mārciņām un tie lieliski kalpo joprojām,» dalās Linda.

Portāls TVNET sazinājās ar veikala «H&M» pārstāvniecību, lūdzot plašāku komentāru par cenas un kvalitātes samērojamību.

«Paldies par ziņu - mums ir patiesi žēl dzirdēt par klienta nepatīkamo pieredzi! «H&M» biznesa ideja ir mode un kvalitāte par vislabāko cenu ilgtspējīgā veidā. Visiem H&M produktiem ir jābūt praktiskiem, izturīgiem un funkcionāliem. Kvalitātes garantija un vienoti standarti sākas jau dizaina stadijā un turpinās viscaur izstrādes procesā,» situāciju portālam TVNET komentēja «H&M» komunikācijas pārstāve Gerda Gulbe.

Tāpat norādīts, ka katrs H&M produkts iziet daudzveidīgas pārbaudes, pirms tas sasniedz veikalu. «Ja produkts, kas nonācis veikalā, neatbilst mūsu kvalitātes standartiem, tas tiek izņemts no pārdošanas.» Gadījumos, kad kāds no produktiem neatbilst kvalitātes standartiem, klienti aicināti sazināties ar klientu apkalpošanas servisu info.lv@hm.com, lai kopīgi rastu risinājumu.

«H&M Info» komanda uz Lindas epastu operatīvi sniegusi atbildi, izrādot pretimnākšanu: «Atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām un nepatīkamo pieredzi! Lai atgrieztu preci bez čeka brāķa gadījumā, ir nepieciešams zināt pirkuma laiku, summu un, ja iespējams, kasi, kurā pirkums veikts, lai mūsu kolēģi veikala kasu sistēmā varētu atrast konkrēto darījumu.»

«Aicinām Jūs doties uz veikalu, ņemot līdzi brāķēto preci un maksājuma detaļas, un veikalā apvaicāties pēc veikala vai nodaļas vadītājas, kas varēs Jums palīdzēt! Jūsu ērtībām iesakām doties uz veikalu dienas pirmajā pusē, kad ir mazāka pircēju plūsma.»

Esi pamanījis kaut ko neparastu? Varbūt pavisam ikdienišķu, bet kam būtu jāpievērš uzmanība? Tad ziņo par to!

Aicinām iedzīvotājus iesūtīt savus stāstus, situācijas un notikumus dzīves sadaļā «Tava balss» par dažādām piedzīvotām vai novērotām nejēdzībām, neizdarībām un izdarībām. Kopīgi aktualizēsim sabiedrībai svarīgus un arī ikdienišķus tematus, kas skar mūs visus!

Redakcija izskatīs visus iesūtītos materiālus un nepieciešamības gadījumā sazināsies ar raksta autoru vai iesaistīsies situācijas risināšanā. Ziņu iesūtītāji aicināti īsi un konkrēti aprakstīt situāciju, kā arī pievienot fotogrāfijas vai videomateriālus.

Sūti savu stāstu uz tavabalss@co.tvnet.lv.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu