Lieli zilumi, vēl lielākas mieles: kā tikt pie smadzeņu satricinājuma autobusā?

TVNET
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

Kādai sievietei nesen gadījies pavisam nejauks notikums 23. maršruta autobusā starp Stērstu un Ziepniekkalna ielām Baložu virzienā. «Tikko piedzīvoju ļoti nelāgu situāciju sabiedriskajā transportā, kad 23.autobusam priekšā izbrauca puika ar velosipēdu, kā rezultātā šoferis bremzēja tik strauji, ka visi autobusā stāvošie pasažieri sagāzās vienā kaudzē,» raksta sieviete.

«Nerunājot par šoku un izbīli, tiku pie smagiem zilumiem (vēlāk gan atklājās, ka mani skāris arī smadzeņu satricinājums), bet citiem nepaveicās vēl vairāk, bija arī asinis - vienam puikam pārsista galva, citam - deguns,» notikušajā dalās cietusī.

Visvairāk sievieti pārsteigusi autobusa šofera rīcība. «Vai tiešām Rīgas satiksmei nav instrukcijas, kā šoferim rīkoties šajā gadījumā, jo atbildību uzņēmās pasažieri - viens otru mierinot un zvanot gan ātrajiem, gan policijai.

Tas, ko dzirdēju no autobusa vadītāja, bija tikai sulīgs lamuvārds krievu valodā,»

vīlusies ir sieviete.

«Vai tiešām šajā situācijā šoferim nevajadzētu nomenedžēt situāciju, pateikt, kas notiek, ko viņš darīs, un mazākais - atvainoties visiem tiem cilvēkiem, kas ir cietuši?» gaidot paskaidrojumus no «Rīgas satiksmes», jautā cietusī.

Kā skaidro «Rīgas satiksmes» sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Baiba Bartaševiča, reizēm ir situācijas, kad vadītājam, braucot maršrutā, var nākties strauji bremzēt, jo transporta līdzekļa priekšā var izskriet kāds bērns, kāds cits satiksmes dalībnieks strauji nobremzēt vai gadīties cita neparedzēta situācija.

«Šādos gadījumos vadītājam nav laika pabrīdināt pasažierus, ka nāksies strauji bremzēt, jo jāreaģē zibenīgi, kā tas bija arī šajā gadījumā, kad priekšā izbrauca velosipēdists,» norāda Bartaševiča. Pēc viņas teiktā, pārbaudot konkrēto gadījumu, secināts, ka atbilstoši amata aprakstam vadītājs ir paziņojis par šo faktu dispečeram, kurš ir izsaucis neatliekamo medicīnisko palīdzību un policiju, tāpat ir rezervēts videoieraksts, kurš nepieciešamības gadījumā tiks izsniegts policijai.

«Protams, nav pieļaujams, ja vadītājs rupji lamājas, šis fakts ar vadītāju tiks pārrunāts,»

uzsver Bartaševiča.

«Ja gadās šādas situācijas, aicinām pieiet pie vadītāja un pateikt, ka ir nepieciešama palīdzība, jo vadītājs to var nezināt. Savukārt, ja pasažieris vēlas pieteikt kompensāciju par ārstēšanās izdevumiem, viņam ir jāvēršas pie uzņēmuma apdrošinātāja - «Gjensedige». Tāpat, lai izvairītos no nepatīkamām sekām, aicinām pasažierus transportā turēties,» atgādina «Rīgas satiksmes» pārstāve.

Esi pamanījis kaut ko neparastu? Varbūt pavisam ikdienišķu, bet kam būtu jāpievērš uzmanība?

Aicinām iedzīvotājus iesūtīt savus stāstus, situācijas un notikumus dzīves sadaļā «Tava balss» par dažādām piedzīvotām vai novērotām nejēdzībām, neizdarībām un izdarībām. Kopīgi aktualizēsim sabiedrībai svarīgus un arī ikdienišķus tematus, kas skar mūs visus!

Redakcija izskatīs visus iesūtītos materiālus un nepieciešamības gadījumā sazināsies ar raksta autoru vai iesaistīsies situācijas risināšanā. Ziņu iesūtītāji aicināti īsi un konkrēti aprakstīt situāciju, kā arī pievienot fotogrāfijas vai videomateriālus.

Sūti savu stāstu uz tavabalss@co.tvnet.lv.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu