Ceļotāji šogad plāno doties braucienos biežāk un tālāk

TVNET
CopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: pexels.com

Gandrīz puse ceļotāju (47 %) plāno 2018. gadā ceļot biežāk nekā pērn. Uzņēmums «Booking.com», kas piedāvā plašāko naktsmītņu klāstu visā pasaulē, ir izpētījis cilvēku nodomus un vēlmes saistībā ar ceļošanu, aptaujājot vairāk nekā 18 000 respondentu no 26 valstīm. Lūk, dažas galvenās tendences, kas šogad būs novērojamas.

Klejotāju paaudze

Gandrīz ceturtdaļa cilvēku (24 %) uzskata, ka starpkontinentu lidojumi kļūs arvien lētāki, tādēļ šogad ceļošanas kāre tikai pieaugs. Gandrīz piektdaļa cilvēku (19 %) uzskata, ka ir kļuvis vieglāk atrast un rezervēt ceļojumus uz eksotiskiem galamērķiem, savukārt gandrīz puse ceļotāju (47 %) plāno 2018. gadā doties uz tālāku galamērķi nekā pērn. Cilvēki arī vēlas vairāk iepazīt pasauli. 53 % ceļotāju plāno apmeklēt pēc iespējas vairāk vietu, savukārt 34 % respondentu vēlas biežāk ļauties piedzīvojumiem.

Pašmāju iepazīšana

Lai gan šogad pieaugs to ceļotāju skaits, kuri dosies uz tāliem galamērķiem, daudz cilvēku arī vēlēsies uzturēties tuvāk mājām (trešdaļa ceļotāju (34 %) plāno palielināt ceļojumu skaitu savā valstī).

Ceļošana savā valstī ir kļuvusi populārāka, jo liela daļa respondentu (46 %) uzskata, ka vietējie ceļojumi ir lētāki, kā arī, viņuprāt, savā valstī joprojām ir neskaitāmas vietas, ko iepazīt. Būtiska nozīme ir arī iespējai doties vairākos ceļojumos – gandrīz katrs trešais cilvēks (32 %) uzskata, ka divi vai trīs īsāki ceļojumi ne pārāk tālu no mājām ir labāka iespēja nekā viens ilgs ceļojums uz tālu galamērķi. Salīdzinot ar 2017. gadu, šogad gandrīz puse respondentu (49 %) ir iecerējuši biežāk doties ceļojumos nedēļas nogalē.

Tiem, kas plāno doties uz kādu tuvāku vai tālāku galamērķi, uzņēmums «Booking.com» ir apkopojis 10 aktuālākās pilsētas, ko apmeklēt 2018. gadā:

Saporo, Japāna

Našvila, ASV

Bukareste, Rumānija

Zakopane, Polija

Taitunga, Taivāna

Brisbane, Austrālija

Portlenda, ASV

Lima, Peru

Bogota, Kolumbija

Hannovere, Vācija

Izdevību izmantošana, esot prom no mājām

Dodoties šogad atvaļinājumā, ceļotāji centīsies pavadīt laiku pēc iespējas vērtīgāk. Gandrīz puse cilvēku (48 %) plāno izmantot vairāk atvaļinājuma dienu ceļošanai, salīdzinot ar pagājušo gadu. Īsi un piesātināti ceļojumi ir lielisks veids, kā redzēt pēc iespējas vairāk sev interesējošu galamērķu īsā laikā. Neilgi ceļojumi arī sniedz iespēju pavadīt laiku ar dažādiem draugiem un ģimenes locekļiem, lai visi būtu apmierināti. Lai gan cilvēki plāno veikt neilgus braucienus, liela uzmanība tiks pievērsta dažādu iespēju izmantošanai, piedaloties arvien jaunās aktivitātēs un gūstot unikālu pieredzi.

- Seši no 10 respondentiem (60 %) apgalvoja, ka, dodoties uz jaunu galamērķi, viņi plāno izmēģināt pēc iespējas vairāk aktivitāšu un iespēju.

- 59 % cilvēku, esot atvaļinājumā, dos priekšroku naudas ieguldīšanai pieredzes gūšanā, nevis lietu iegādē.

- Četri no 10 cilvēkiem (41 %) sagaida iespēju plānot aktivitātes tūlītēji (ar dažu darbību palīdzību viedtālrunī), jau esot ceļojumā.

- 55 % cilvēku vēlas atvaļinājuma laikā piedzīvot unikālāku vakariņošanas pieredzi.

- Trešdaļa respondentu (33 %), dodoties ceļojumā, vēlas uzturēties privātā brīvdienu naktsmītnē (piemēram, dzīvoklī vai villā), nevis viesnīcā.

- Gandrīz puse ceļotāju (45 %) šogad labprāt apmeklētu kādu vietu, kurā nav bijis neviens no draugiem.

Pētījums tika veikts pēc uzņēmuma «Booking.com» pasūtījuma. Tajā tika aptaujāti pieaugušie, kuri pēdējo 12 mēnešu laikā ir devušies ceļojumā vai plānoja doties ceļojumā nākamo 12 mēnešu laikā. Aptaujā piedalījās 18 509 cilvēki no 26 valstīm, aizpildot to tiešsaistē 2017. gada augustā.

Uzņēmums «Booking.com B.V.» ir dibināts 1996. gadā Amsterdamā. Tas no neliela nīderlandiešu jaunuzņēmuma ir izaudzis par vienu no lielākajiem e-komercijas uzņēmumiem pasaulē. Uzņēmums «Booking.com» ir daļa no uzņēmumu grupas The Priceline Group (NASDAQ: PCLN), un tajā pašlaik ir nodarbināti vairāk nekā 15 500 darbinieki 198 birojos 70 valstīs visā pasaulē.

Uzņēmuma «Booking.com» misija ir iedvesmot cilvēkus iepazīt pasauli, un tas attīsta digitālās tehnoloģijas, kas atvieglo ceļošanu. Uzņēmums «Booking.com» savieno ceļotājus ar pasaulē lielāko lielisku naktsmītņu izvēli, sākot no dzīvokļiem, privātām brīvdienu mājām un ģimeņu pārvaldītām pansijām un beidzot ar grezniem pieczvaigžņu kūrortiem, mājiņām kokos un iglām. Uzņēmuma «Booking.com» vietne un mobilās lietotnes ir pieejamas 43 valodās, un šajās platformās tiek piedāvāti vairāk nekā 1,5 miljoni naktsmītņu, kas atrodas vairāk nekā 122 000 galamērķos vairāk nekā 220 valstīs un teritorijās visā pasaulē.

KomentāriCopyTelegram Draugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām
Uz augšu