Volkswagen atklāj Tiguan sportisko nākotni

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Tokijas motoršovā Volkswagen prezentējis konceptautomobili Cross Coupe, kas, spriežot pēc nosaukuma, ir krosovera un kupejas krustojums, bet faktiski demonstrē kompaktā SUV automobiļa Tiguan attīstības virzienu un apmēram ieskicē, kā galvenie dizaineri Valters da Silva un Klauss Bišofs iztēlojas VW nākotnes automobiļu priekšdaļas dizainu.

Konceptauto Cross Coupe demonstrē sportiskas virsbūves formas un dod norādes, ka nākamās paaudzes Tiguan varētu vairāk līdzināties savam brālēnam Audi Q3 - iegūt slīpāku aizmuguri un dinamiskāku izskatu, bet uz tā rēķina zaudēt bagāžas tilpuma litrus. Standarta konfigurācijā aiz četrvietīgā salona ir 380 litrus liela somām un cita veida bagāžai paredzēta telpa.

Automobiļa virsbūves proporcijas arī kopumā vairāk sliecas uz sportiska, nevis praktiska auto pusi, jo tam ir garš motora pārsegs, uz aizmuguri atbīdīta pasažieru telpa, gara riteņu bāze un lieli riteņi ar 265/45 R20 izmēra riepām.

Foto: Volkswagen

Gabarītu ziņā Cross Coupe atrodas starp Tiguan un Golf. Tas ir 4345 milimetrus garš, 1868 mm plats un 1523 mm augsts un ar salīdzinoši garu riteņu bāzi, kas sasniedz 2630 mm. Tā ir par 52 mm garāka nekā golfam un par 26 mm garāka nekā Tiguan, līdz ar ko iegūtas arī salīdzinoši īsas virsbūves pārkares, kas paplašina automobiļa lietošanas iespējas bezceļa apstākļos.

Volkswagen Cross Coupe ir uzstādīti veseli trīs motori, kas kopā veido efektīvu hibrīdsistēmu. Benzīna turbodzinējs ar 150 zirgspēkiem un 210 Nm kopā ar 40 kW, 180 Nm elektromotoru griež priekšējos riteņus, savukārt, ja priekšējā ass zaudē saķeri vai arī vadītājs ir izvēlējies Offroad braukšanas režīmu, kurā tiek piedāvāta pastāvīgā visu riteņu piedziņa, pieslēdzas trešais jaudas avots - 85 kW, 270 Nm elektromotors, kurš griež aizmugurējos riteņus. Šajā brīdī benzīna dzinējs paliek bez priekšējā elektromotora atbalsta, jo tas sāk pildīt ģeneratora funkciju un baro aizmugurējās ass motoru.

Tā kā Cross Coupe ir pilnpiedziņa, kurā nav nepieciešams mehānisks spēka pārvads starp iekšdedzes dzinēju un aizmugurējo asi, tiek iegūts vairāk vietas salonā, kur sēdvietas paredzētas četriem cilvēkiem.

Ieguvums no šāda hibrīdmotora ir arī iespēja nobraukt līdz pat 45 kilometriem bez CO2 izmešiem, augsta veiktspēja (kopējā sistēmas jauda ir 265 zirgspēki) un minimāls patēriņš, kas Cross Coupe gadījumā ir nieka 2,7 litri uz 100 kilometriem kombinētā ciklā. Nav slikts rādītājs automobilim, kurš 100 km/h sasniedz 7 sekundēs un attīsta 201 km/h maksimālo ātrumu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu