Bugatti domā par hibrīdtehnoloģijām (4)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Bugatti

Volkswagen grupā ietilpstošā franču zīmola Bugatti inženieri patlaban jau ir ķērušies pie supermašīnas Veyron pēcteča izstrādes, un šajā procesā interese tiek izrādīta arī par hibrīdtehnoloģijām.

Jaunais auto būs vēl jaudīgāks, vēl ātrāks un vieglāks par Veyron un visticamāk saglabās arī līdzšinējā modeļa nosaukumu, vēsta AutoExpress.

«Mēs izstrādājam nākamo superauto,» AutoExpress sacījis Bugatti galvenais inženieris Jenss Šūlenburgs. Pēc viņa teiktā viens no lielākajiem izaicinājumiem būs svara samazināšana, tādēļ plānots izmantot visjaunākos materiālus un to kombinēšanas tehnoloģijas.

«Mēs izsveram iespējas izmantot neticamas tehnoloģijas, piemēram, no oglekļa šķiedras izgatavotus riteņus. Arī hibrīddzinēja ieviešanu nevaram izslēgt,» - tā Šūlenburgs.

Vienlaikus ar Veyron nākamo paaudzi tiek gatavota arī 2009. gadā prezentētā konceptauto Galibier tūkstoš un vairāk zirgspēku spēcīgā sērijveida versija. Tās nonākšana pārdošanā tiek prognozēta 2014.gadā.

Volksvagen Grupa Bugatti zīmolu iegādājās 1998. gadā un jau gadu vēlāk prezentēja pirmo konceptauto. Tā pārvēršana sērijveida modelī, kas spētu pārsniegt 400 km/h robežu, izrādījās visai sarežģīts process, tādēļ Veyron galīgajā versijā dienas gaismu ieraudzīja tikai 2005.gadā, taču uz to liktās cerības nepievīla – auto spēja sasniegt 407 km/h.

Veyron bāzes versija ir apgādāta ar 1001 zirgspēku spēcīgu W16 turbomotoru. Tikpat spēcīgs dzinējs ir arī vaļējam modelim Veyron Grand Sport. Bez šiem modeļiem Bugatti piedāvā arī slēgto un vaļējo Veyron Super Sport izpildījumā, kas tiek aprīkots ar 1200 zirgspēku motoru. Super Sport kupejai, kas spēja sasniegt 431 km/h ātrumu, patlaban pieder planētas ātrākā sērijveida ielas auto tituls.

Komentāri (4)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu