Bugatti atsāk Galibier izstrādi. Būs 1400 ZS (27)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Video vairs nav pieejams. Video vairs nav pieejams.

Volkswagen grupā ietilpstošais franču autobūves uzņēmums no Molsheimas ir atsācis visu laiku greznākā un ātrākā limuzīna Galibier izstrādi.

Pērn septembrī Bugatti vadība pieņēma lēmumu Galibier projektu pilnībā pārstrādāt, bet nu tas ir paveikts un kompānijas vadītājs Volfgangs Dirheimers ir pavēstījis, ka izstrāde pēc gadu ilgas gaidīšanas atkal norit pilnā sparā.

Dirheimers norāda, ka Galibier būs visskaistākais četru durvju automobilis uz planēts un ātruma ziņā tam nebūs līdzvērtīgas mašīnas, ieskaitot tūninga uzņēmumu veidojumus. Kompānijas vadītājs arīdzan apstiprinājis, ka supersedana jauda būs vairāk nekā tūkstoš zirgspēku. Car and Driver norāda, ka

W16 motors attīstīs 1400 ZS un tie automobilim ļaus pārsniegt 376 km/h maksimālo ātrumu,

raksta Motor.ru.

Pērn Galibier izstrādi apturēja pats Dirheimers, jo viņu neapmierināja dzinēja veiktspēja, teorētiskie dinamikas rādītāji, Galibier sniegtais komforta līmenis un salona plašums. Viņš vēlēja inženieriem un dizaineriem pārveidot planētas ātrākā limuzīna ārējo dizainu, vienkāršot iekāpšanu aizmugurē, kā arī uzlabot ergonomiju.

Bugatti Galibier 16C oficiālā pasaules debija notika pirms divarpus gadiem Ženēvas auto izstādē, lai gan īpašiem cilvēkiem auto bija iespēja novērtēt jau pusgadu iepriekš. Toreiz tika prezentēts konceptauto ar 800 zirgspēku W16 motoru (šis pats agregāts Veyron un Veyron SuperSport attīsta attiecīgi 1001 un 1200 zirgspēkus), kuram četru turbokompresoru vietā tika izmantoti mehāniskie kompresori.

Komentāri (27)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu