Līdz ar modernizētajiem civilajiem E klases automobiļiem Detroitas auto šovā debitēs arī to versijas, ko darinājuši AMG meistari.
E 63 AMG iegūst pilnpiedziņu (34)
Gan jaunais E 63 AMG sedans, gan arī universālis tiek apgādāti ar jau pazīstamo 5,5 litru V8 biturbo motoru, kam ir veikti uzlabojumi, un tas vairs neattīsta 525 ZS, bet gan jau 557 ZS (griezes moments ir 720 Nm).
Vēl viens jaunums ir sportiska 4MATIC pilnpiedziņa (vilkme starp asīm tiek sadalīta attiecībā 33:67), kas pieejama kā E 63 AMG sedanam, tā arī universālim un opcionāli būs uzstādāma arī CLS 63 AMG modifikācijām (kupejai un Shooting Brake automobilim). Šā gada laikā pilnpiedziņas AMG modeļu klāstu, ko patlaban veido Detroitai «nozīmētie» jaunumi, kā arī jau esošie ML 63 AMG, G 63 AMG, G 65 AMG un GL 63 AMG, papildinās kompaktais A 45 AMG un CLA 45 AMG.
Un arī tas vēl nav viss, jo E un CLS klašu AMG modeļiem ir paredzēta īpaša S modifikācija ar vēl augstāku motora jaudu un griezes momentu. E 63 AMG 4MATIC S-model gadījumā dzinējs attīstīs jau 585 ZS, bet griezes moments būs 800 Nm.
Šādam auto, lai paātrinātos līdz 100 kilometriem stundā, nepieciešamas vien 3,6 sekundes un tā maksimālais ātrums ir 250 kilometri stundā. Vidējais patēriņš, vismaz oficiāli, turpretim ir diezgan mērens – klasiskās piedziņas modelim tie ir 9,8 l/100 km, bet pilnpiedziņas E 63 AMG un S modeļiem – no 10,3 līdz 10,5 litriem.
E 63 AMG Sedans | E 63 AMG 4MATIC Sedans/Universālis | E 63 AMG 4MATIC S-Model Sedans/Universālis | |
---|---|---|---|
Dzinējs | 5461 ccm, V8 | 5461 ccm, V8 | 5461 ccm, V8 |
Jauda | 557 ZS @ 5500 rpm | 557 ZS @ 5500 rpm | 585 ZS @ 5500 rpm |
Griezes moments | 720 Nm @ 1750-5250 rpm | 720 Nm @ 1750-5250 rpm | 800 Nm @ 1750-5000 rpm |
Vidējais patēriņš | 9,8 l/100 km | 10,3 (10,5) l/100 km | 10,3 (10,5) l/100 km |
CO2 izmeši | 230 g/km | 242 (246) g/km | 242 (246) g/km |
0 - 100 km/h | 4,2 s | 3,7 (3,8) s | 3,6 (3,7) s |
Vmax | 250 km/h* | 250 km/h* | 250 km/h* |