Bugatti tomēr neizlaidīs grezno sedanu (7)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Video vairs nav pieejams. Video vairs nav pieejams.

Šobrīd franču zīmola piedāvājumā ir modelis Veyron dažādos stilistiskos un arī tehniskos izpildījumos ar fiksētu un arī ar noņemamu jumtu.

Pirms pāris gadiem francūži bija iecerējuši modeļu klāstu izvērst, tajā iekļaujot supergreznu sedanu 16C Galibier, taču pēc jaunākās informācijas, kas izskanējusi no kompānijas vadītāja Volfganga Šreibera mutes, Galibier sērijveida versija dienas gaismu tā arī varētu neieraudzīt. Par to, atsaucoties uz amerikāņu Motor Trend, vēsta Motor.ru.

Šobrīd Bugatti inženieri visu uzmanību veltot Veyron pēcteča izstrādei, ko nepieciešams pabeigt līdz 2016.gadam. Šreibers uzskata, ka ar viņa rīcībā esošajiem resursiem divus auto vienlaikus pienācīgi izstrādāt nav iespējams. Tiesa gan, iepriekš viņš uzstājis, ka četru durvju modelis uzņēmumam ir nepieciešams.

16C Galibier vispirms debitēja 2009.gadā, bet tā otrā konceptuālā versija tika parādīta 2010.gada Ženēvas auto šovā. Iespaidīgajam sedanam bija uzstādīts Veyron 8 litru W16 dzinējs, kura jauda samazināta no 1001 līdz 800 zirgspēkiem. Lai gan zirgspēku ir mazāk un svars lielāks, Galibier dinamika tāpat būtu bijusi šā zīmola cienīga; pēc Bugatti teiktā, prototipa maksimālais ātrums ir 350 km/h.

Principā ar Galibier izstrādi sokas apmēram tāpat kā savulaik ar Veyron radīšanu. Arī divvietīgais hiperauto tapa kā pa celmiem, taču galu galā tomēr ir nopērkams un 2005.gadā kļuva arī par pirmo sērijveida ielas auto, kas spējis pārsniegt 400 km/h robežu.

Volkswagen koncerna vadība Galibier tapšanai zaļo gaismu deva 2011.gada pavasarī, taču jau rudenī izstrāde tika apturēta, aizbildinoties ar nepieciešamību modeļa projektu pilnībā pārstrādāt. Gadu vēlāk izstrāde tika atsākta, bet tagad tā atkal ir gaidīšanas režīmā.

Iepriekš izskanēja informācija, ka 16C Galibier, kam jākļūst par greznāko un skaistāko sedanu pasaulē, bija plānots izlaist apmēram pusotra tūkstoša vienību apjomā un viens Galibier maksātu ap miljonu eiro.

Komentāri (7)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu