Detroitā debitē tuksnešu «vabolīte» (6)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Volkswagen

Ziemeļamerikas starptautiskajā autoizstādē Detroitā Volkswagen prezentē jauno Beetle Dune, kuram atvēlēta vieta izstādes stenda centrā.

Tas ir ražošanai jau gandrīz gatavs konceptautomobilis ar spēcīgu apvidus automobiļa dizainu, paaugstinātu šasiju un 19 collu riteņiem. Volkswagen stendu papildina arī elektriskā e-Golf un jaunā 300 ZS Golf R pirmizrāde ASV.

Izstādes automobilis ir Arizona dzelteni oranžā metāliskā virsbūves krāsā, bet tā riteņu arkas ir melnas. Atšķirībā no zināmajiem Volkswagen Cross modeļiem virs matētajiem riteņu arku paplatinājumiem atrodas tā sauktās lāpstiņas (1,5 milimetrus biezi elementi).

Foto: Volkswagen

Automobiļa apakšas (kartera) aizsargs un sānu sliekšņu moldingi ar hromētu pārklājumu, kas ir veidoti līdzīgi oriģinālā Beetle modeļa pakāpieniem, izceļ klasisko un reizē sportisko automobiļa izskatu.

Salons, kurā iekļauta informācijas un izklaides sistēma un augstas izšķirtspējas 7,7 collu skārienekrāns, papildus rada augsta tehnoloģiskā līmeņa iespaidu. Beetle Dune ir aprīkots ar 210 ZS benzīna turbodzinēju, kas konceptautomobilim nodrošina paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h 7,3 sekundēs.

Detroitā nogādāts arī elektriskais Golf un 300 zirgspēku Golf R

Līdz ar Beetle Dune prezentāciju Volkswagen izrāda arī jauno e-Golf, kas ir modeļa pirmizrāde ASV. Elektriskais e-Golf tūlīt pārsteidz savā segmentā ar izcilu enerģijas patēriņu 12,7 kWh/100 km. Pateicoties inovatīvai tehnoloģijai, uzlabotai aerodinamikai (cW = 0,281) un optimizētai rites berzei, e-Golf ir par 10% ekonomiskāks nekā tā sīvākais tiešais sāncensis.

Volkswagen ir papildinājis bestselleru segmentu ar jauno Golf R - šis automobilis ir aprīkots ar jaunas konstrukcijas 300 ZS TSI dzinēju (221 kW), kas ir par 30 ZS jaudīgāks un par 18% efektīvāks nekā tā iepriekšējā versija.

Uzlabotā sporta piekare (pazemināta par 20 milimetriem), progresīvais stūrēšanas mehānisms un elektroniskā trajektorijas stabilizācijas programma «ESC Sport», ko tagad iespējams pilnīgi deaktivizēt braukšanai pa sacīkšu trasēm, nodrošina lielisku vadāmību.

Foto: Volkswagen
Komentāri (6)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu