Bugatti atsakās no diviem modeļiem (1)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Bugatti vadība ir pieņēmusi galīgo lēmumu, un divu iepriekš plānoto modeļu nebūs.

Video vairs nav pieejams. Video vairs nav pieejams.

Pirmkārt Bugatti atteikušies no ieceres izlaist Veyron «karsto» versiju un otrkārt arī sedanu pēc 2010.gada konceptauto 16C Galibier parauga. To izdevumam Top Gear atklājis kompānijas galva Volfgangs Šraibers.

«Mēs pilnīgi noteikti neizlaidīsim SuperVeyron vai Veyron Plus,» sacījis Šraibers. «1200 zirgspēki ir pilnībā pietiekami kā pašam Veyron, tā arī šā modeļa modifikācijām.»

Kā zināms, jaudīgākais un ātrākais ir Veyron Super Sport. Auto ir apgādāts ar 8 litru W16 dzinēju, kurš attīsta 1200 zirgspēkus un spēkratam nodrošina 431 km/h maksimālo ātrumu. Šis sasniegums Veyron «karstajai» versijai nodrošina planētas ātrākā sērijveida ielas auto godu un vietu Ginesa rekordu grāmatā.

Arī par Galibier laišanu masveida ražošanā Šraibers ir noraidošs.

«Mēs esam daudz runājuši par Galibier, taču šis auto līdz sērijveida ražošanai nenonāks. Šāds modelis mūsu klientos varētu radīt apjukumu. Līdz ar Veyron parādīšanos mēs zīmolu esam nostādījuši pasaules supermašīnu virsotnē. Tādēļ pašreizējiem un topošajiem auto īpašniekiem būs krietni vieglāk saprast, ko mēs darām, ja gatavosim Veyron līdzīgu auto. Tieši to mēs arī darīsim. Četru durvju Bugatti nebūs.»

Bugatti 16C Galibier
Bugatti 16C Galibier Foto: Bugatti

Jāatzīmē, ka Galibier izstrāde līdz šim ritējusi kā pa celmiem. Oriģinālais konceptauto tika prezentēts pirms četriem gadiem Ženēvas auto šovā. Greznais sedans, kam paredzēta Veyron uzstādītā 16 cilindru dzinēja modifikācija ar 800 zirgspēkiem, 2011.gada pavasarī saņēma zaļo gaismu sērijveida ražošanai, taču jau septembrī projekta virzība tika apturēta, lai to pilnībā pārstrādātu. Gadu vēlāk Galibier projekts atkal nonāca Bugatti dienaskārtībā, taču ne uz ilgu laiku.

Šraibers atzīmē, ka šobrīd kompānijas uzmanība ir pievērsta Veyron ražošanas pabeigšanai. «Šobrīd mēs koncentrējamies uz Veyron ražošanu un vēlamies, lai cilvēki saprot, ka šī ir pēdējā iespēja iegūt auto savā īpašumā. To beigs ražot 2015. gadā, pēc kā mēs pāršķirsim lapu un sāksim jaunu nodaļu,» sacījis Šraibers, liekot noprast, ka nākamais varētu būs superauto ar hibrīddzinēju.

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu