Veyron pēcteča mērķis - 460 km/h (13)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Autocar

Planētas ātrākajam sērijveida ražotajam auto - Bugatti Veyron - tiek gatavots pēctecis, un tas būs vēl ekstrēmāks, vēl ātrāks.

Labi informētas, bet vārdā nenosauktas personas, kam ir ciešs sakars ar Volkswagen koncernā ietilpstošo franču hiperauto ražotāju, britu izdevumam Autocar atklājušas, ka topošais auto būs tik jaudīgs un nikns, ka tā maksimālo ātrumu patiesībā būs ļoti grūti izmērīt un pierādīt.

Topošo auto esot paredzēts apgādāt ar oriģinālajam Veyron uzstādīto 8 litru W16 četru turbīnu dzinēju, taču atbilstoši tendencēm šajā automobiļu kategorijā iekšdedzes dzinējs tiks papildināts ar hibrīdiekārtu. Tā jaudas latiņu cels vēl augstāk; līdz apmēram 1500 zirgspēkiem. Maksimālais griezes moments tikmēr varētu tikt ierobežots pie 1490 Nm, lai nepārslogotu pārnesumkārbas elementus.

Ieguvums no šāda veiktspējas lēciena būs spēja paātrināties līdz 100 kilometriem stundā 2,3 sekundēs un maksimāli sasniegt 286 jūdžu jeb 460 kilometru stundā ātrumu. Vismaz tā liecina datorsimulācijas.

Dabā pirmo dinamikas parametru izmērīt nebūs grūti, bet otrs varētu sagādāt pamatīgas problēmas. Jau 1200 zirgspēku Veyron Super Sport ātruma rekorda (431 km/h) uzstādīšana bija riskants pasākums riepu dēļ. Ja Michelin tuvākajā laikā neizdomās ko revolucionāru, tad mēģinājumā pierādīt nākamās paaudzes Veyron spējas riepas varētu plīst vēl pirms 460 km/h atzīmes.

Izstrādājot jauno auto, plaši tiks lietota oglekļa šķiedra un citi svaru taupoši materiāli, lai galarezultāts nesvērtu vairāk par Veyron Super Sport (1840 kg).

Kā zināms, oriģinālais Veyron pārdošanā nonāca 2005.gadā, un kopumā bija paredzēts saražot 450 dažādu modifikāciju (arī rodsteru) eksemplārus. Līdzvērtīgā apjomā varētu tikt ražots arī jaunais Veyron.

Komentāri (13)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu