Zināms, kas būs Bugatti Veyron pēctecis (6)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Pēc nedaudz vairāk nekā gada pārdošanā nonāks supermašīnas Bugatti Veyron pēctecis - automobilis ar modificētu W16 turbodzinēju, kurš attīsta 1500 zirgspēkus.

Topošo auto Bugatti dēvēs par Chiron jeb vārdā, kam ir sena vēsture un cieša saikne ar šo franču zīmolu. Proti, par 18/3 Chiron sauca Veyron ideoloģisko priekšteci, kura dizainu izstrādāja Fabricio Džudžāro no Italdesign dizaina ateljē un kuru kompānija konceptmašīnas veidolā prezentēja 1999.gadā, lai godinātu leģendāro franču sacīkšu braucēju Luī Aleksandru Šironu. Tā ziņo vācu auto motor und sport.

No Bugatti oficiālas informācijas par vārdu un pašu auto pagaidām nav. Taču vācu izdevums atgādina par labi informētiem avotiem, kas jau sen vēstīja par Bugatti nodomu 8 litru W16 dzinēju papildināt ar hibrīdsistēmu un tā iegūt nepieciešamo jaudu, lai vēl vairāk nostiprinātos planētas ātrākā sērijveida ielas auto ražotāja tronī.

Oficiālā nostāja ir, ka ar jauna modeļa izstrādi Volkswagen grupas uzņēmums pagaidām nesteidzas, jo vēl var pasūtīt dažas Veyron speciālversijas. Tomēr amerikāņu Car and Driver vēsta, ka Bugatti šobrīd testējot veselus piecus dažādus Chiron ar pieciem dažādiem piedziņas hibrīdagregātiem.

Neatkarīgi no tā, kurš no tiem nonāks līdz ražošanai, dzinēja vieta joprojām būs starp asīm uzreiz aiz braucēju mugurām un vilkme caur septiņu pakāpju divsajūgu pārnesumkārbu tiks novadīta visiem četriem riteņiem. Tāpat kļuvis zināms, ka līdzšinējās daudzpunktu degvielas iesmidzināšanas vietā W16 motors saņems degvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmu. Tā būs iespējams izpildīt Euro 6 izmešu daudzuma normatīvus.

Bez tā W16 agregāts iegūs elektriskos turbokompresorus, savukārt pārnesumkārbā atradīsies elektromotors, ko baros litija jonu baterijas. Datorsimulācijas rādot, ka šāda agregāta attīstītie 1500 ZS un 1500 Nm (griezes moments tiks elektroniski ierobežots pie šī rādītāja), ļaus sasniegt 460 kilometrus stundā, savukārt paātrinājums līdz 100 km/h aizņems mazāk nekā 2,5 sekundes.

Pirms kāda laika britu Autocar atklāja, kā varētu izskatīties Veyron pēctecis
Pirms kāda laika britu Autocar atklāja, kā varētu izskatīties Veyron pēctecis Foto: Publicitātes foto
Komentāri (6)CopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Nepalaid garām!
Uz augšu