Audi Q7 būs VW grupas pirmais plug-in hibrīddīzelis

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Audi

Jaunā Audi Q7 motorizācijas opciju klāstā tiks iekļauta arī plug-in hibrīdsistēma ar dīzeļdzinēju - neviens cits Volkswagen grupas automobilis šādu agregātu kombināciju vēl nepiedāvā.

Jaunās paaudzes Q7, kura oficiālā debija notiks nākamgad, sākumā tiks piedāvāts klasiskā izpildījumā ar benzīna un dīzeļmotoriem, bet nedaudz vēlāk piedāvājumu papildinās no rozetes lādējama hibrīdsistēma ar dīzeļdzinēju. To izdevumam Automotive News Europe atklājuši informācijas avoti Ingolštates uzņēmumā.

Plug-in hibrīdsistēmas vācu premium segmenta autobūvē nav nekas īpašs, jo tādas piedāvā gan BMW, gan Mercedes-Benz. Tomēr Audi šajā situācijā būs priekšrocības, jo kombināciju ar dīzeli vēl neviens nepiedāvā. Ja neskaita pāris Peugeot automobiļus, premium segmentā Eiropā ir tikai vēl viens plug-in hibrīddīzelis - Volvo S60 plug-in Hybrid (TVNET pirmie iespaidi par šo auto - resursos). Turklāt tas izrādījies samērā populārs, spītējot augstajai cenai, - lai arī auto maksā tuvu 60 tūkstošiem eiro, Volvo pārdevis vairāk nekā 10 tūkstošus šīs V60 versijas eksemplāru, norāda Automotive News Europe.

Audi izstrādes un attīstības vadītājs Ulrihs Hakenbergs jau šā gada vasarā atklāja, ka vēlas tiešos konkurentus pārspēt ar plug-in dīzeli. Viņš toreiz sacīja, ka šādu opciju saņems gan A8, gan Q7, taču neminēja, kurš no šiem modeļiem būs pirmais. Hakenbergs arīdzan norādīja, ka par piemērotāko iekšdedzes motoru izvēlēts 3 litru V6 dīzeļdzinējs. Tas kombinācijā ar elektromotoru varētu būt populārs ne tikai Eiropā, bet arī ASV.

Lielas cerības ar hibrīddīzeļiem saista arī Audi vadītājs Rūperts Štādlers. Gada sākumā, atklājot A3 Sportback e-tron, kam uzstādīts benzīna motora un elektromotora duets, Štādlers sacīja, ka «mēs stingri ticam hibrīdiem».

Pēc Hakenberga teiktā, dīzeļtehnoloģiju jomā Audi ir bijis līderis vairākus gadu desmitus, un turpinās likt likmes uz šīs tehnoloģijas attīstību, lai turpinātu deldēt CO2 izmešu apjomu un kāpināt pārdošanu, kā arī sacensties ar konkurentiem, kuru piedāvājumā ir vairākas zīmīgas tehniskas inovācijas - BMW, piemēram, ir elektriskais i3 un sportiskais hibrīdauto i8, savukārt Mercedes piedāvā «maģisko» balstiekārtu Magic Body Control un autopilota sistēmas.

Nobeigumā - dīzeļi aizvien paliks Vorsprung durch Technik pamatvērtība.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu