Volkswagen Detroitā atklās jaunu krosoveru

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Volkswagen

Katra jaunā gada sākumā autorūpniecības speciālisti satiekas Starptautiskajā Ziemeļamerikas autoizstādē Detroitā. Volkswagen prezentācijas uzmanības centrā šogad ir konceptauto Cross Coupé GTE. Līdztekus piecvietīgā apvidus automobiļa prototipa prezentācijai Volfsburgas autoražotājs piedāvā plašāku ieskatu jaunākajā apvidus automobiļu modeļu sērijā, kas pirmo reizi ir aprīkota ar sportisko un ekonomisko pie elektrotīkla pieslēdzamo V6 hibrīdpiedziņu.

Cross Coupé GTE ir «Grand Pacific Glacier» zilā krāsā un apvieno izcilu efektivitāti ar iespaidīgu dizainu. Tam raksturīgas precīzas līnijas uz garā dzinēja pārsega un augsta priekšpuse, vairāk uz aizmuguri izvietoti A balsti un slīpi aizmugurējie jumta balsti. Prototipa dizainu papildina lielie 22 collu vieglmetāla diski ar spīdīgajiem spieķiem.

Jaunā dizainā ir veidots arī Cross Coupé GTE salons. Piemēram, pārdomāti izkārtotu, ietilpīgu un progresīvu atmosfēru rada konsistentā horizontālā mērinstrumentu paneļa konstrukcija. Tas panākts arī ar nevainojami iekļautajiem attēlojuma elementiem un hromētajiem akcentiem, kas atklāj jaunu informācijas šķautni un vadības kvalitāti ar interaktīvu žestu kontroli.

Sēdekļi ir veidoti ar elegantu Nappa ādas apdari divās krāsās. Ērto sporta sēdekļu tumšā «Ink Blue» krāsa rada ieskaujošu efektu, bet sēdekļu vidusdaļa ir apvilkta ar perforētu ādu. Turklāt aizmugurējo sēdekļu galvas balstos ir iekļauti planšetdatoru turētāji. Volkswagen multivides vadības lietojumprogramma «Media Control» ļauj no planšetdatoriem piekļūt vairākām informācijas un izklaides sistēmas funkcijām, izmantojot bezvadu internetu.

Apvidus automobiļa prototips ir aprīkots ar 3,6 litru V6 benzīna dzinēju un diviem elektromotoriem. Sešu cilindru dzinējs ar tiešās iesmidzināšanas sistēmu (FSI) nodrošina 280 ZS jaudu un 350 Nm griezes momentu. Priekšējā un aizmugurējā elektromotora jauda ir attiecīgi 40 kW/220 Nm un 85 kW/270 Nm. Sistēmas kopējā veiktspēja ir 360 ZS. Ar šādiem rādītājiem Cross Coupé GTE maksimālais braukšanas ātrums ir 209 km/h, bet ātrumu 97 km/h (60 jūdzes stundā) tas sasniedz 6,0 sekundēs. Pateicoties litija jonu akumulatoram (enerģijas daudzums 14,1 kWh), Cross Coupé GTE var nobraukt 32 kilometrus, izmantojot tikai elektroenerģiju.

Autovadītājs var izmantot īpašu GTE pogu, lai ieslēgtu GTE režīmu un aktivizētu īpaši sportisku braukšanas režīmu, kurā akseleratora pedālis, pārnesumkārba un stūre iegūst īpaši sportiskas īpašības. Tāpat GTE režīmā darbojas gan FSI dzinējs, gan elektromotori, nodrošinot pilnu sistēmas jaudu un maksimālo griezes momentu.

Salīdzinot ar iepriekš Detroitā prezentēto Cross Blue prototipu, Cross Coupé GTE piedāvā plašāku ieskatu jaunajā vidējās klases apvidus automobiļu modeļu sērijā, kuras pamatā ir MQB modulārā platforma ar dzinēja izvietojumu šķērsvirzienā. Cross Blue sērijveida modelis tiks ražots Volkswagen ražotnē Čatanūgā un prezentēts nākamgad.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu