Detroitā Honda prezentē jauno Acura NSX

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Honda

Detroitas auto šovā Honda Amerikas struktūrvienība Acura atklājusi ilgi gaidīto ielas sporta auto NSX.

Jaunā NSX ir apgādāta ar progresīvu hibrīdsistēmu, ko veido starp asīm iebūvēts V6 twin-turbo motors, ātrdarbīga deviņu pakāpju divsajūgu automātiskā pārnesumkārba un trīs elektromotori. Viens no tiem atrodas starp iekšdedzes dzinēju un transmisiju un asistē gan paātrināšanās, gan bremzēšanas laikā, kā arī pārnesumu pārslēgšanas brīdī. Pārējie divi elektromotori atrodas pie priekšējās ass un, brīvi variējot ar vilkmes sadalījumu starp riteņiem, nodrošina Sport Hybrid Super-Handling All Wheel Drive (Sport Hybrid SH-AWD) pilnpiedziņu un maksimāli optimālu saķeri.

Lai arī auto ir atklāts, nekādas informācijas par tā veiktspēju un dinamikas rādītājiem vēl nav. NSX projekta vadītāja Teda Klausa sniegtā informācija gan liecina, ka NSX attīsta vairāk par 550 zirgspēkiem. Par modeļa konkurentiem Klauss dēvē 520 ZS spēcīgo Porsche 911 Turbo, 570 ZS spēcīgo Ferrari 458 Italia un Audi R8, kas apgādāts ar 525 zirgspēku V10 motoru, ziņo Motor.ru.

Jaunās Acura NSX pamata konstrukciju veido telpiskais rāmis, kas izgatavots no alumīnija, augstas izturības tērauda un oglekļa šķiedras. No tās izgatavota grīda. Virsbūves paneļi savukārt izgatavoti no svaru taupošas alumīnija un kompozītmateriālu kombinācijas, kas izgatavota īpašā liešanas procesā.

Acura NSX ir 4470 mm garš, 1940 mm plats un tikai 1215 mm augsts auto. Attālums starp asīm ir 2630 mm. Tādējādi sērijveida modelis ir par 80 mm garāks, par 25 mm platāks un par 15 mm augstāks nekā 2013.gada NSX prototips. Arī riteņu garenbāze ir palielinājusies par 20 mm.

NSX pārvaldības elektronikai ir četri darbības režīmi, ko var izvēlēties ar grozāmu pogu viduskonsolē - Quiet, Sport, Sport+ un Track. Atkarībā no izvēlētās pozīcijas mainās dzinēja, elektromotoru, transmisijas un balstiekārtas iestatījumi. Ja ieslēgts Quiet jeb klusais režīms, NSX nelielus attālumus nelielā ātrumā spēj veikt elektrorežīmā.

NSX, kas Eiropā tiks tirgota ar Honda vārdu, standartā būs apgādāta ar 19 collu riteņiem uz priekšējās un 20 collu riteņiem uz aizmugurējās ass, ko attiecīgi paredzēts apaut ar 245/35Z R19 un 295/30Z R20 izmēra ContiSportContact augstas veiktspējas riepām. Atbilstoša ir arī bremžu sistēma ar keramiskajiem diskiem un masīviem suportiem.

Foto: Honda
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu