Honda atklājusi jaunas tehniska rakstura detaļas par jauno superauto NSX. Tā, piemēram, kļuvis zināms, ka NSX iekārtu dzesēšanai tiks izmantoti veseli trīs radiatori. No tiem trīs dzesēs iekšdedzes dzinēju, bet divi - automobilim uzstādīto 9 pakāpju divsajūgu pārnesumkārbu.
Honda atklāj jaunas NSX tehniskās detaļas
Honda NSX konstrukcijas centrālais elements ir telpiskais rāmis, ko veido alumīnijs, augstas izturības tērauds un oglekļa šķiedra. Kas būtiski, šasijas metāla detaļas izgatavotas īpašā liešanas procesā, kas, kā apgalvo Honda, autobūves industrijā tiek izmantota pirmo reizi. Šajā procesā tiek izmantota liešanas forma, kas izgatavota no smiltīm un ūdenī šķīstošas saistvielas. Tajā tiek ieliets izkausēts alumīnijs, kam seko strauja smilšu izskalošana ar ūdeni. Alumīnijs atdziest un sacietē, iegūstot elastību, bet tai pašā laikā augstu izturības pakāpi, raksta Motor.ru.
Šādas detaļas tiek izmantotas virsbūves deformāciju zonu galvenajos punktos. Honda uzsver, ka avārijas gadījumā deformētos elementus būs viegli nomainīt.
Ja deformācijas zonās plaši lietots elastīgais, bet stingrais alumīnijs, tad priekšējie jumta balsti ir izgatavoti no augstas izturības tērauda, grīda - no oglekļa šķiedras, virsbūves paneļi no alumīnija un kompozītmateriālu kombinācijas. Piedevām kompānija apgalvo, ka NSX ir labākais balanss starp aerodinamisko piespiedējspēku uz priekšējās un aizmugurējās ass šajā klasē, nelietojot nekādus aktīvos elementus vai papildu antispārnus.
Kā ziņots, Honda NSX ir uzstādīts 3,5 litru V6 twin-turbo benzīna dzinējs ar cilindru izvērsumu 75 grādos, 9 pakāpju divsajūgu automātiskā pārnesumkārba un trīs elektromotori, no kuriem divi atbild katrs par savu priekšējo riteni. Ar šādu koncepciju panākts, ka 550 zirgspēkus spēcīgajai Honda NSX ir viena no progresīvākajām pilnpiedziņas sistēmām industrijā - Sport Hybrid Super Handling All Wheel Drive jeb SH-AWD.
Honda NSX tirdzniecība sāksies šā gada nogalē, bet šīs paaudzes NSX kulminācija būs tālākā perspektīvā gaidāmais NSX Type-R modelis.