BMW elektromocis eRR

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: BMW Motorrad

Kompānija BMW Motorrad tradicionāli ir noteikusi jaunus virzienus un izvirzījusi idejas, attīstot tēmu «mobilitāte uz diviem riteņiem». Tam par apliecinājumu kalpojuši jo daudzi koncepti ar skatu nākotnē. Eksperimentālais transportlīdzeklis eRR ir radīts kopprojektā ar Minhenes Tehnisko universitāti un iemieso ideju par BMW Motorrad markas supersport klases elektromotociklu.

Jau pirms pāris gadiem BMW i demonstrēja BMW Group vīziju un ilgtspējas redzējumu, izlaižot automobiļus BMW i3 un i8 ar revolucionāriem konstruktīvajiem risinājumiem (alumīnija šasija un pasažieru kabīne no oglekļa šķiedras), savukārt BMW Motorrad modelis C evolution apliecināja, ka braukšanas prieks, praktiskums un nulle izmešu cits citu neizslēdz.

Prezentējot eksperimentālo transportlīdzekli eRR, BMW Motorrad sper soli tālāk un demonstrē ar elektrisko piedziņu apgādāta sacīkšu motocikla iespējas. Dizaina un šasijas tehnoloģiju jomā eRR pamatā balstīts uz modeli S 1000 RR, taču tam ir tīra elektriskā piedziņa.

«Kopš nonākšanas tirgū RR motosporta pārstāvjiem ir licis just tirpas. Paātrinājums, vadāmība vai maksimālais ātrums – RR nosaka standartus. Taču, ja runa ir par pirmajiem metriem un ātrumu līdz 50–60 km/h, 199 zirgspēkus spēcīgajam RR jāatzīst sakāve cita BMW produkta priekšā: tas ir C evolution ar elektrisko piedziņu.

Mēs sev jautājām, kas notiktu, ja mēs sakombinētu sporta motociklu un elektrisko piedziņu? Eksperimentālais transportlīdzeklis eRR nulles emisiju un elektrisko piedziņas tēmu paceļ jaunā, aizraujošākā līmenī,» norāda BMW Motorrad vadītājs Štefans Šallers.

BMW Motorrad eksperimentālā eRR tehniskās detaļas izsludinās tuvākajā laikā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu