Volkswagen Amarok iegūst jaudīgu sešu cilindru dzinēju

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Volkswagen

Volkswagen Amarok motorizācijas opciju klāstam nupat ir pievienots jauns 3,0 litru V6 dzinējs, kas darba tilpuma ziņā par veselu litru pārspēj priekšgājēju un attīsta līdz pat 224 ZS/550 Nm.

V6 dīzeļdzinējs modelim Amarok ir atbilde uz klientu vēlmēm pēc augstāka griezes momenta pie mazākiem dzinēja apgriezieniem.

Maksimālo griezes momentu motors attīsta jau pie 1500 apgriezieniem minūtē, turklāt grieze ir par 130 Nm augstāka nekā iepriekš.

Augstāko pārnesumu lielie pārnesumskaitļi manuālajai vai 8 pakāpju automātiskajai pārnesumkārbai samazina apgriezienu skaitu un degvielas patēriņu ātras braukšanas apstākļos; paralēli samazinās arī trokšņa līmenis un CO2 izmešu daudzums. Vidējais degvielas patēriņš Eiropas Jaunajā braukšanas ciklā (NEDC) 3 litru motoram ar 8 pakāpju automātisko pārnesumkārbu ir 7,6 litri uz 100 kilometriem*. Tas atbilst CO2 izmešiem 199 g/km apmērā*.

Amarok dzinējs ir izstrādāts tā, lai būtu izturīgs un ilgmūžīgs, un būs pieejams trīs jaudas versijās: 163 ZS, 204 ZS vai 224 ZS. Visi dzinēji atbilst Euro 6 izmešu standartam. Visjaudīgākais dzinējs tiks piedāvāts vispirms - no 2016.gada septembra.

Foto: Volkswagen
Komplektācijā ar attiecīgiem dzinējiem tiks piedāvātas trīs piedziņas sistēmas versijas:

aizmugurējo riteņu piedziņa, 4MOTION versija ar aizmugurējo riteņu piedziņu un pieslēdzamu priekšējo asi apvienojumā ar manuālo pārnesumkārbu vai pastāvīgā visu riteņu piedziņas sistēma ar Torsen diferenciāli un 8 pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Jaunums modelī Amarok ir Servotronic stūres sistēma, kas Eiropā būs iekļauta standarta komplektācijā. Šī sistēma ir viens no iemesliem, kāpēc Amarok vadība ir tik precīza. Jauni 17 collu bremžu diski uz 224 ZS Amarok priekšējās ass un 16 collu diski aizmugurē gādā par to, lai jaudīgais pikaps vienmēr apstātos ātri un droši. Standartaprīkojumā ir iekļauta arī automātiskā pēcsadursmes bremzēšanas sistēma, kas saņēmusi vairākas godalgas.

Spēcīgo Amarok tēlu izceļ tā sportiskā priekšpuse un jauns priekšējais panelis. Apvienojumā ar jauniem ergonomiskiem sēdekļiem tie piešķir automobilim izsmalcinātāku un greznāku izskatu. Šā modeļa dizains arī pilnībā iemieso Volkswagen būtību. Tā garums ir 5,25 metri un platums — 2,23 metri (ar spoguļiem), un tas piedāvā visu, ko var sagaidīt no klasiska pikapa.

Foto: Volkswagen
Četrdurvju Amarok kravas platformā var ietipināt sāniski ievietotu eiropaleti.

Atkarībā no izvēlētā aprīkojuma ir iespējama pat vairāk nekā 1 tonnu liela kravnesība. Nākotnē dažām Amarok versijām būs arī 3,5 tonnu vilktspēja.

Dažādās Amarok aprīkojuma versijās piedāvātie diski tagad ir lielāki, tādējādi liekot automobilim izskatīties vēl spēcīgākam un sportiskākam. Sākotnējā Amarok modifikācija Aventura ir aprīkota ar 20 collu vieglmetāla diskiem un parkošanās sensoru palīgsistēmu, kas izmanto atpakaļskata kameru. Aventura kopējo iespaidu paspilgtina biksenona priekšējie lukturi, LED dienas gaitas lukturi, LED reģistrācijas numura zīmes apgaismojums un LED sānu sliekšņu apgaismojums zem durvīm.

Foto: Volkswagen
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu