Ātrs, bet ļoti ekonomisks - Audi Q7 e‑tron 3.0 TDI quattro

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Audi

Braucot tikai elektriskajā režīmā, Eiropas Jaunajā braukšanas ciklā (NEDC) šis elektrotīklam pieslēdzamais hibrīds var nobraukt līdz 56 kilometriem, kas nozīmē, ka tuvākus pārbraucienus ar to var veikt bezizmešu režīmā.

Q7 e‑tron 3.0 TDI quattro ir pirmais pie elektrotīkla pieslēdzamais hibrīdautomobilis pasaulē, kas aprīkots ar V6 TDI dzinēju un quattro visu riteņu piedziņu. Šis apvidus automobilis uzstāda latiņu, pateicoties 373 ZS sistēmas jaudai un 700 Nm griezes momentam. No nulles

līdz 100 km/h tas ieskrienas 6,2 sekundēs, bet tā vidējais patēriņš ir tikai 1,8 litri uz 100 kilometriem.

Tā 17,3 kWh litija jonu akumulatoru ir iespējams uzlādēt no parastas kontaktligzdas.

Modelis Vācijas tirgū maksā no 80 500 eiro, tiesa, bāzes Q7 pieejamais papildaprīkojums (LED priekšējie lukturi, MMI navigation plus ar MMI all‑in‑touch un Audi virtuālā autovadītāja kabīne ar modelim specifiskajiem rādījumiem, piemēram, par akumulatora stāvokli un enerģijas plūsmu) aptuveni 7000 eiro vērtībā e-tron modelim jau ir iekļauts standartaprīkojumā.

Tāpat mašīnas komplektācijā ir uzlādes vads izmantošanai publiskās uzlādes stacijās un uzlādes vads pieslēgšanai pie mājsaimniecības vai industriālā elektrotīkla. Pateicoties jaunai uzlādes tehnoloģijai,

pilnīga uzlāde pie industriālā elektrotīkla ar 7,2 kW jaudu aizņem tikai divarpus stundas.

Audi connect modulis savieno Q7 e-tron quattro ar internetu, izmantojot LTE standartu. Jauns standartaprīkojuma elements ir Audi connect Safety & Service pakalpojums. Ar Audi connect e‑tron pakalpojumiem un Audi MMI connect lietojumprogrammu ir iespējams izmantot viedtālruni, lai ar tālvadību kontrolētu uzlādes procesu un salona klimatu, kā arī piekļūtu iepriekšējo braucienu datiem.

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro patēriņš:

kombinētajā ciklā: 1,8–1,9 l/100 km**;

elektroenerģijas patēriņš kombinētajā ciklā: 18,1–19,0 kWh/100 km**,

CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā: 48–50 g/km**.

**dati ir atkarīgi no auto uzmontētajām riepām

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu