Visjaudīgākais Bentley ir arī visātrākais auto četriem cilvēkiem

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Bentley arsenālā tagad ir jauns visjaudīgākais un ātrākais auto - tas ir piektdien atklātais Continental Supersports.

Jaunais Supersports modelis turpina iepriekšējā, 2009.gadā izlaistā tāda paša nosaukuma auto sāktās tradīcijas. Arī šim ir lielāka jauda un mazāks svars, pie tam uzlabojumi ir visai ievērojami. Motors gan aizvien ir Bentley plaši lietotais 6 litru W12, taču tam ir augstākas veiktspējas turbokompresori un labāka starpdzesēšanas sistēma. Tā kā motorā ir samazināti arī enerģijas zudumi, kas rodas berzes dēļ, Bentley ir izdevies panākt jaudas palielinājumu par 80 zirgspēkiem un griezes momenta kāpumu par 217 Nm, ja salīdzina ar 2009.gada modeli.

Tādējādi jaunā Continental Supersports vadītāja rīcībā būs jau 710 ZS un 1017 Nm.

Continental Supersports pašmasa ir 2280 kilogramu, un tas ir par 40 mazāk nekā līdzšinējam Bentley jaudas un ātruma karalim Continental GT Speed, ko TVNET bija iespēja izmēģināt kādā jaukā rudens dienā pagājušajā gadā. Tā kā jaudas ir par 68 ZS vairāk un griezes momenta ziņā Supersports modelis GT Speed sagrauj ar 177 Nm pārsvaru, arī svarīgākajos dinamikas rādītājos piektdienas jaunums ir pārāks. Proti, standarta sprintu līdz 100 km/h tas veic 3,5 sekundēs (GT Speed - 4,1 sekunde) un maksimāli attīsta 336 km/h. Tas gan ir tikai par 4 km/h vairāk, tomēr latiņa tāpat ir pacelta jaunā līmenī.

Var piebilst, ka

Supersports modelis būs pieejams arī kabrioleta versijā, taču tā ir ievērojami smagāka (2455 kg) un attiecīgi arī nedaudz lēnāka,

proti, svarīgākie rādītāji ir 3,9 sekundes un 330 km/h.

Motora jaudu kustībā optimāli pārvērst palīdz pilnpiedziņas sistēma, kura 60% vilkmes standartā novada aizmugurējiem riteņiem, īpaši šim modelim noregulēta vilkmes vektorēšanas sistēma, kas debitēja modelī Continental GT3-R, pazemināta, asāka, taču ne nekomfortabla balstiekārta un 21 collas riteņi ar 275/35 izmēra riepām. Par apstāšanos savukārt gādā lielākās keramiskās bremzes, kādas šobrīd pieejamas - disku diametrs uz priekšējās ass ir 420 mm, bet aizmugurē - 356 mm.

Attiecībā uz auto vizuālo noformējumu, iespējas izpildīties ir visplašākās. Ja pircējs vēlas, tad no oglekļa šķiedras izgatavoto aerodinamikas paketi var papildināt ar oglekļa šķiedras motora pārsegu, bet salonā izpausties ar dažādām apdares krāsu kombinācijām un izšuvuma rakstiem uz sēdekļu atzveltnēm. Ja arī šīs opcijas nespēj apmierināt, tad

tāpat kā citus Bentley, arī Continental Supersports var nodot Mulliner speciālistiem, kuri prot vēl vairāk iedziļināties klientu vēlmēs.
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu