Uhh! Karstajai Toyota Yaris būs vismaz 210 zirgspēku

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Toyota

Ženēvas automobiļu izstādē Toyota gatavojas izrādīt atsvaidzināto mazās klases modeli Yaris, kam tagad būs arī lieljaudas versija Yaris GRMN (Gazoo Racing Masters of Nürburgring) ar 1,8 litru kompresordzinēju, kurš attīsta vismaz 210 ZS.

Mazais sportists, kas būs pieejams tikai trīs durvju hečbeka formā, no standarta Yaris atšķiras ar citādākiem bamperiem, sliekšņu uzlikām. Yaris GRMN ir spoilers uz jumta malas, lieli vieglmetāla diski, bet virsbūve noformēta Toyota motoru sporta nodaļai raksturīgajās krāsās. Zem motora pārsega mājvieta rasta 1,8 litru četru cilindru kompresordzinējam ar vismaz 210 zirgspēkiem.

Lai gan tas ir krietni mazāk nekā Yaris WRC, kurš apgādāts ar aptuveni 380 zirgspēku 1,6 litru dzinēju, tādiem auto kā Volkswagen Polo GTI, Ford Fiesta ST un Peugeot 208 GTi būs vērā ņemams konkurents.

Izmaiņas eksterjerā un salonā nav gājušas secen arī civilajam Yaris. Arī standarta modelim ir jauni bamperi, par papildu samaksu iegūstami priekšējie lukturi ar tajos iebūvētām LED dienas gaitas gaismām, jauni LED aizmugurējie lukturi. Nedaudz citādāks ir arī bagāžnieka vāks.

Foto: Toyota

Salonā galvenās izmaiņas ir citādāki ventilācijas deflektori, šķidro kristālu ekrāns instrumentu panelī, jauna dizaina sēdekļu auduma apdare, skārienekrāns uz priekšējā paneļa. Visi Yaris bez izņēmuma būs apgādāti ar Toyota Safety Sense sistēmu (ārkārtas bremzēšanas asistents, viedās tālās gaismas, joslu maiņas asistents, ceļa zīmju lasītājs). Toyota ir veikuši izmaiņas arī virsbūves krāsu paletē, kurā iekļauta iespēja dažādas krāsas kombinēt ar melnu jumtu.

Motoru paletē līdzšinējais 1,33 litru četru cilindru agregāts ir aizstāts ar jaunu 1,5 litru atmosfērisko motoru. Tā jauda ir 111 ZS, bet griezes moments sasniedz 136 Nm. Motors ir jaudīgāks un dod iespēju sprintu līdz 100 km/h veikt 11 sekundēs, taču tai pašā laikā vidēji tērē par 12% mazāk benzīna. Bez šī motora dzinēju paletē ir arī 1 litra benzīna motors un 1,4 litru dīzeļdzinējs. Vietu dzinēju paletē ir saglabājis arī 1,5 litru hibrīddzinējs, taču tas daudzās jomās ticis pilnveidots.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu