Ford parāda jauno Fiesta ST, bet šogad to nepiedāvās

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ford

Ford Eiropas nodaļa parādījusi karstāko no mazās klases modeļa Fiesta versijām ST un to oficiāli prezentēs Ženēvas auto izstādē pēc mazāk nekā nedēļas.

Ja neskaita dizainu, galvenais jaunums atrodas zem motora pārsega. Līdzšinējā 1,6 litru četru cilindru motora vietā

Ford par Fiesta ST piemērotāko izvēlējušies un uzstādījuši 1,5 litru trīs cilindru EcoBoost dzinēju

ar viena cilindra atslēgšanas iespēju mazas slodzes apstākļos. Kad nepieciešama visa jauda, klusējušais cilindrs dzirksteli saņem 14 milisekunžu laikā. Bez tā motoram ir iesmidzināšanas sistēma, kas degvielu padod gan tieši cilindrā, gan ieplūdes kolektorā, gan arī turbokompresorā.

Pateicoties tehniskajiem sasniegumiem un spītējot kā cilindru skaita, tā arī darba tilpuma samazinājumam, Fiesta ST uzstādītais motors attīsta par 18 ZS vairāk nekā tā priekšgājējs. Proti, motora maksimālā jauda ir 200 ZS, bet griezes moments sasniedz 290 Nm. Tas gan nav mainījies.

Mazais auto, ko

būs iespējams komplektēt tikai ar sešu pakāpju manuālo transmisiju, līdz 100 km/h paātrinās 6,7 sekundēs

- par 0,2 sekundēm ātrāk nekā priekšgājējs. Par to, cik ātra būs jaunā Fiesta ST, ziņu nav, taču priekšgājējs maksimāli spēja attīstīt 224 km/h.

Ja salīdzina ar konkurentiem, tad 192 zirgspēku MINI Cooper S un 200 zirgspēku Renault Clio RS paātrinās tikpat strauji, savukārt 208 zirgspēkus spēcīgais Peugeot 208 GTi ir par 0,2 sekundēm ātrāks.

Ford Fiesta ST vadītājam tagad būs iespēja izvēlēties starp trim braukšanas režīmiem Normal, Sport un Track.

Tie vistiešāk ietekmē akseleratora atsaucību un stūres sistēmas darbību. Sport režīmā, piemēram, papildus asākai reakcijai uz vadītāja darbībām ar pedāļiem un stūri vadības ierīcēm, klāt nāk elektroniskā skaņas pastiprināšana salonā un arī izplūdes sistēmā atveras aktīvais trokšņu kontroles vārsts. Bet Track režīmā minētās izmaiņas papildina saķeres kontroles sistēmas atslēgšanās un elektroniskās stabilitātes kontroles (ESC) ierobežošana. Ford norāda, ka šis režīms domāts, lai slēgtās trasēs tiektos pēc aizvien labākiem un labākiem apļa laikiem.

Fiesta ST aprīkojumā ietilps multimediju sistēma SYNC 3 ar skārienekrānu izmēru līdz 8 collām, Apple CarPlay un Android Auto atbalstu, Recaro sēdekļi, 18 collu riteņi, un auto tiks piedāvāts ar augstas kvalitātes B&O PLAY audio sistēmu.

Kā vēsta Motor.ru, jaunā Fiesta ST Eiropas tirgū nonāks 2018.gadā. Ja tā, tad vismaz atšķirībā no jaunā 210 zirgspēku Toyota Yaris GRMN Fiesta ST būs pieejama arī ar piecu durvju virsbūvi.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu