Vai Volvo spēs «iespert» BMW un Audi?

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Volvo

Ženēvas auto izstādē Volvo Cars prezentēja jauno premium segmenta sporta apvidus auto XC60.

Jaunais modelis aizstās oriģinālo XC60, kas deviņos gados kopš tā laišanas tirgū kļuva par Eiropā visvairāk pārdoto premium segmenta vidēja izmēra SUV, visā pasaulē pārdoto vienību skaitam sasniedzot gandrīz miljonu. Šobrīd XC60 veido apmēram 30 procentus no Volvo kopējā pārdošanas apjoma pasaulē.

Jauns komforts un drošības tehnoloģijas

Jaunais XC60 ir aprīkots ar daudzām jaunām tehnoloģijām. Revolucionāro City Safety sistēmu papildina stūres palīgmehānisms Steer Assist. Jauna Oncoming Lane Mitigation drošības sistēma izmanto stūres palīgmehānismu, lai izvairītos no frontālas sadursmes, savukārt Volvo izstrādātā Blind Spot Indication sistēma (BLIS) ar stūres palīgmehānisma palīdzību samazina sadursmes risku, kad tiek mainīta josla.

«Mēs likām uzsvaru uz tāda automobiļa izstrādi, kas spētu sniegt baudu visām maņām – piedāvājot gan iespaidīgu skatu uz ceļu no skaisti iekārtotā un harmoniskā salona, gan drošu, iedvesmas pilnu un uzticamu braukšanu,» saka Volvo Car Group vecākais produktu & kvalitātes nodaļas viceprezidents Henriks Grēns (Henrik Green).

Volvo uzlabotā pusautonomā vadītāja palīgsistēma Pilot Assist, kas rūpējas par stūrēšanu, paātrinājumu un bremzēšanu, braucot līdz 130 km/h pa ceļiem ar skaidri saskatāmu joslu marķējumu, ir pieejama kā jaunā XC60 papildaprīkojums.

Veiktspēja

Jaunajā XC60 kā jaudīgākais dzinējs ir pieejams Volvo godalgotais benzīna dzinējs T8 ar plug-in hibrīdsistēmu, kas attīsta 407 ZS un ļauj paātrināties no 0 līdz 100 km/h tikai 5,3 sekundēs.

«Mums ir plašs dzinēju spektrs. Jaunais XC60 tiks laists tirgū ar dīzeļdzinēju D4, kura jauda sasniedz 190 ZS, savukārt D5 ar PowerPulse tehnoloģiju attīsta 235 ZS. Tāpat mums ir ar benzīnu darbināms T5 ar 254 ZS jaudu, un T6, kas ar turbokompresora un mehāniskā kompresora palīdzību attīsta 320 ZS un 400 Nm griezes momentu,» piebilda Henriks Grēns.

Tomēr XC60 pārliecinošais sniegums slēpjas ne tikai zem motora pārsega. Jaunā četru zonu klimata sistēma CleanZone novērš bīstamu piesārņojošu vielu un daļiņu iekļūšanu salonā, nodrošinot skandināviski svaigu gaisu iekšpusē.

Gan Volvo Cars vadītāja informatīvi izklaidējošās sistēmas un saistīto pakalpojumu piedāvājums Sensus, gan lietotne Volvo On Call ir grafiski uzlaboti, nodrošinot labāku izmantojamību. Līdzīgi 90. sērijas automobiļiem, ir pieejama arī viedtālruņa integrācija ar CarPlay un Android Auto sistēmām.

Rūpīgi veidots iespaids

«XC60 ir sporta apvidus auto, kas nav paredzēts, lai noskatītos uz citiem no augšas, bet gan lai brauktu. Ārpusei ir atlētisks, izsmalcinātas kvalitātes veidols, kas stāv pāri laikam. Interjerā ir izdevies meistarīgi apvienot cildenu dizainu, skaistus materiālus un visjaunākās tehnoloģijas, visam saskanot nevainojamā kompozīcijā. XC60 piedāvā patiesi skandināvisku stilu, kas mūsu klientiem ļaus justies īpaši,» norāda Volvo Car Group vecākais dizaina nodaļas viceprezidents Tomass Ingenlāts (Tomass Ingenlath).

Volvo Cars jaunā XC60 sērijveida ražošanu ir paredzēts sākt aprīļa vidū Torslandas rūpnīcā Zviedrijā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu