Koenigsegg un Qoros radījuši elektrisku un īpaši greizu auto

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Šanhajas automobiļu izstādē Ķīnas autobūves kompānija Qoros parādījusi konceptuālu elektropiedziņas superauto, kurš izstrādāts, piesaistot zviedru hipermašīnu ražotāju Koenigsegg.

Par K-EV nodēvētais konceptauto ir apgādāts ar četriem elektromotoriem, kas kopā attīsta 870 zirgspēkus. Katrs no motoriem griež vienu riteni, tātad automobilim ir elektriska pilnpiedziņa. Pateicoties tai,

K-EV 100 km/h sasniedz 2,7 sekundēs un maksimāli attīsta 260 km/h,

savukārt gaitas rezerve ar pilnām baterijām ir 480 kilometri, raksta Motor.ru.

Foto: Publicitātes foto

Tādu autonomiju nodrošina mašīnai uzstādītie akumulatori, kuru energoietilpība sasniedz 107 kilovatstundas. Salīdzinājumam - Tesla Motors savam Model S šobrīd piedāvā 100 kWh baterijas.

Foto: Publicitātes foto

Qoros K-EV pamatā ir asimetrisks oglekļa šķiedras monokoks, kura īpatnējās konstrukcijas dēļ

vadītāja pusē ir milzīgas uz augšu veramas durvis, bet otrā pusē - divas durvis.

Priekšējās veras ierastā veidā uz priekšu, savukārt aizmugurējās ir bīdāmas.

Foto: Publicitātes foto

K-EV salonā ir četras atsevišķas sēdvietas ar sēdekļiem, kuru korpusi izgatavoti no oglekļa šķiedras. Vēl viena konceptuālās mašīnas īpatnība - salonā nav fizikālu pogu;

visas funkcijas un sistēmas ir pārvaldāmas, izmantojot skārienekrānus un paneļus.

Gaidāms, ka sērijveida ražošanā pirmais Qoros elektroauto provizoriski nonāks 2019.gadā.

Foto: Publicitātes foto
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu