Dodge paziņojuši «dēmona» reālos paātrināšanās rādītājus

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Dodge

Fiat Chrysler Automobiles grupas uzņēmums Dodge atklājis, cik īsā laikā līdz 60 jūdzēm jeb 96 kilometriem stundā spēj paātrināties tās jaudīgākais sērijveida auto Challenger SRT Demon.

Iepriekš Dodge ziņoja, ka ekstrēmais auto, kas radīts ar mērķi uzvarēt dragreisa sacensībās, līdz 60 jūdzēm stundā paātrinās 2,3 sekundēs. Tagad Dodge zīmola vadītājs Tims Kuniskis intervijā izdevumam Motor Authority pastāstījis, ka

Demon ekstrēmākajā izpildījumā, tas ir ar vienu sēdekli, minimālu trokšņu izolāciju un bez audio sistēmas līdz minētajai ātruma robežai paātrinās 2,1 sekundē.

Kuniskis atklājis, ka rezultātu auto var sasniegt, nepārkāpjot dragreisā noteikto mašīnas izkustēšanās limitu pirms starta, kas atbilst 17 centimetriem. Tāpat Kuniskis sacījis, ka kompānija paātrinājuma ilguma mērījumus veikusi gan mašīnai nekustoties, gan veicot pieļaujamo paripošanu.

Jau ziņots, ka Demon ir apgādāts ar 6,2 litru V8 Hellcat motoru, kas pateicoties dažādām modifikācijām attīsta nevis 707, bet gan 840 zirgspēkus. Maksimālais griezes moments savukārt sasniedz 1044 Nm.

Šāda jauda un iespēju robežās nomests liekais svars nozīmē, ka Demon spēj standarta dragreisa distanci, tas ir 402 metrus, veikt 9,65 sekundēs, ātrumam finiša šķērsošanas brīdī sasniedzot 225 km/h.

Tāpat ziņots, ka Challenger SRT Demon jau ir uzstādījis vairākus Ginesa rekordus. Piemēram, šis ir

pirmais sērijveida ielas auto, kurš spēj nelielu attālumu pēc starta veikt uz aizmugurējiem riteņiem vien.

Tie ir 89 centimetri. Vēl jāpiebilst, ka vadītājs mašīnas paātrinājuma laikā uz savu ķermeni izjūt prāvu pārslodzi, kas atbilst 1,8G.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu