Volkswagen prezentē sestās paaudzes Polo

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Volkswagen

Ar vairāk nekā 14 miljoniem pārdotu automašīnu Polo ir otrs pārdotākais Volkswagen modelis Eiropā un viens no pasaulē veiksmīgākajiem mazās klases automobiļiem. Jaunais Polo ir sportiskāks, jaudīgāks, vīrišķīgāks un ar lielāku harismu. Tam ir jauns, taču viegli atpazīstams eksterjera un interjera dizains, tas ir ievērojami ietilpīgāks, ar jaunu digitāla mērinstrumentu paneļa izkārtojumu, efektīviem benzīna un dīzeļdegvielas dzinējiem, kā arī papildināts ar dažādām palīgsistēmām, kas agrāk bija pieejamas tikai Golf un Passat modeļos.

«Šis Polo ir jauneklīga un nebijusi automašīna, kurā harisma ir apvienota ar spēcīgām tehnoloģijām. Neviena cita automašīna nepiedāvā tik daudz telpas salīdzinājumā ar tās lielumu, kas palīdz saglabāt Polo vadošās pozīcijas kā kompaktākajam automobilim,» norāda Volkswagen zīmola pārvaldības direktoru padomes priekšsēdētājs, doktors Herberts Diess (Dr. Herbert Diess).

Jaunais Polo iepriekšpārdošanā būs pieejams jau 2017. gada vasarā, bet tā piegāde Latvijas tirgū ir plānota rudens vidū. Tirgū būs pieejamas Polo automašīnas jaudas diapazonā no 75 ZS līdz 150 ZS.

Polo modeļa cena Latvijā būs, sākot ar 13 800 eiro par 75 ZS versiju.

Sestās paaudzes Polo ir lielāks par saviem priekšgājējiem – tā salonā ir daudz vairāk vietas, kā arī tam ir ievērojami lielāka bagāžas nodalījuma ietilpība — līdz 351 litram. Neskatoties uz to, no ārpuses tā joprojām ir tā pati kompaktā automašīna. Jaunais Polo ir pielāgots cilvēkiem, kuru prasības ir augušas, taču arī tā telpa tiek izmantota daudz efektīvāk. Tā garums ir 4053 mm, kas padara to tikai nedaudz īsāku par ceturtās paaudzes Golf, taču tas pārspēj šo modeli ar riteņu garenbāzi (par 53 mm garāka) un telpu vadītājam, pasažieriem un bagāžai (par 21 litru vairāk).

Foto: Volkswagen

Polo būs pieejams ar trīs jau ierastajām apdares līnijām — Trendline, Comfortline un Highline. Modeļu klāsta virsotnē ir jaunais Polo GTI.

Izskatīgais un sportiskais GTI modelis tagad būs aprīkots ar 2,0 litru TSI ar 200 ZS

(iepriekšējais modelis: 1,8 TSI ar 192 ZS). Pat jaunā Polo bāzes versijas standartaprīkojumā ietilpst LED dienas braukšanas gaismas, ātruma ierobežotājs un apkārtnes uzraudzības sistēma Front Assist ar ārkārtas bremzēšanas sistēmu pilsētā un gājēju uzraudzību.

Papildaprīkojuma programmas jaunums ir tādas funkcijas kā intensīvā apgaismojuma LED priekšējie lukturi, LED dienas braukšanas gaismas, LED aizmugurējās gaismas, sistēma Air Care Climatronic ar gaisa kvalitātes sensoru un alergēnu filtru, bezvadu uzlāde viedtālruņiem un viens no vislielākajiem panorāmas jumtiem savā klasē. Lai izveidotu gandrīz unikālu automašīnu, jauno Polo var personalizēt, izvēloties dažādas apdares līnijas, krāsas, interjera dizainus, riteņus un papildu funkcijas.

Foto: Volkswagen

Līdz ar jaunā Polo ražošanas sākšanu Volkswagen ir radījis vienu no pasaulē modernākajām kompaktajām automašīnām. To apliecina dažādās jaunās palīdzības un lietošanas ērtību uzlabošanas sistēmas, kas agrāk tika piedāvātas Golf vai pat tikai Passat klasē. Polo jaunās iespējas ir aklās zonas informācijas sistēma braukšanas joslu maiņai ar aizmugurējās satiksmes brīdinājuma sistēmu, pusautomātiskā parkošanās palīgsistēma izbraukšanai no stāvvietas un manevrēšanai, kas automātiski pasargā no nelieliem, bet bieži vien dārgiem parkošanās laikā gūtiem bojājumiem.

Polo tiks izlaists kā pirmais Volkswagen zīmola un Volkswagen grupas modelis, kurā

piedāvāts jaunākās paaudzes digitālais mērinstrumentu panelis.

Digitālo mērinstrumentu funkcionalitāte ir sasniegusi savu virsotni – ne tikai grafikas, bet pilnīgi viss ir skaidrāks un vieglāk lietojams. Vienlaikus Polo būs aprīkots ar jaunākās paaudzes informācijas un izklaides sistēmu ar stikla displeju, kura diagonāle ir no 6,5 līdz 8,0 collām.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu