BMW prezentējuši jaunās paaudzes X3

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

BMW savu X3 dēvē par auto, kurš 2003.gadā bija pirmais līdz tam neeksistējušā vidējās klases SAV (Sports Activity Vehicle) segmenta pārstāvis. Kopš tā laika iepriekšējo divu paaudžu X3 visā pasaulē ir pārdoti vairāk nekā 1,5 miljonos eksemplāru.

Nupat BMW savā rūpnīcā Spartanburgā (ASV) prezentēja pilnīgi jaunu X3. Vizuāli auto ir skaidri atpazīstams kā X3, taču, nolikts blakus «vecajam» modelim, ievērojami atšķiras. Tāpat tas ir sportiskāks, ātrāks, vienlaikus arī efektīvāks un ar izteiktāku luksusa piesitienu. Pie tam X3 tagad būs arī karstā modifikācija M40i.

Ja salīdzina ar priekšgājēju, jaunais X3 ir lielāks visās dimensijās. Tā garums, platums un augstums tagad attiecīgi ir 4716, 1897 un 1676 milimetri, bet riteņu bāze pastiepta par 54 milimetriem līdz 2864 mm. No tā iegūst ne tikai pasažieri, bet arī bagāžnieks, kā tilpums atkarībā aizmugurējās atzveltnes stāvokļa ir 550 - 1600 litri. Klīrenss tai pašā laikā nav mainījies un aizvien būs 204 mm. Izsvarojums turpretī tagad ir ideāls, jo masas sadalījums starp asīm ir 50:50.

Pie ārējām raksturiezīmēm var pieminēt, ka profilā modelis ir viegli atpazīstams, taču priekšējā un aizmugurējā daļa ir ievērojami mainījušās. To vislabāk var pamanīt, ja noliek veco un jauno X3 blakus, tomēr, ja jāuzskaita, tad jauns ir gandrīz viss - radiatora režģis, galveno lukturu bloki, miglas lukturi, izpūtēju forma, bagāžnieka vāks un, protams, arī aizmugurējie lukturi.

X3 ārējais dizains būs atkarīgs no tā, kāds komplektācijas līmenis izvēlēts: xLine, M Sport vai Luxury Line. Jāteic gan, ka atšķirības nebūs graujošas; modeļus būtībā nodalīs tikai hromēti vai matēti virsbūves elementi, 19, 20 vai 21 collas riteņu diski.

Foto: BMW

Arī priekšējais panelis ir piedzīvojis ievērojamas pārmaiņas, bet komforta un drošības aprīkojuma ziņā viss atkarīgs no pircēja maksātspējas. Citiem vārdiem sakot, ja pircējs būs gatavs maksāt, tad X3 būs trīs zonu klimata kontrole, panorāmas jumts, apsildāmi un ventilējami sēdekļi, gaisa aromatizētājs, BMW Display Key ar informatīvu ekrānu, kurā gūt dažāda rakstura informāciju par auto vai pārvaldīt autonomās apkures sistēmu, multimediju sistēmu ar žestu atpazīšanu un citus labus labumus, ko jau piedāvā piektās un septītās sērijas BMW.

Jaunās paaudzes BMW X3 motoru paletē ietilpst divi dīzeļdzinēji un trīs benzīna motori, kas visi strādā pārī ar astoņu pakāpju automātu.

Dīzeļdzinēju pāri veido 2 litru četru cilindru motors ar 190 un 3 litru sešu cilindru dzinējs ar 265 ZS. Benzīnnieku saimē ir 2 litru četru cilindru turbo motori ar 184 un 252 ZS, kā arī sešu cilindru turbo motors ar 360 ZS/500 Nm, kas paredzēts M40i. Šis auto spēj 100 km/h sasniegt 4,8 sekundēs un maksimāli attīsta 250 km/h.

Foto: BMW
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu