Pilnpiedziņas Mercedes-Benz E klase kvadrātā

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ekrānšāviņš no video

Vēl gan tikai prototips, taču pilnībā funkcionāls ir šis Mercedes-Benz E klases prototips, kurš sakrustots ar paaugstināto G klases apvidnieku.

Ideja par Mercedes-Benz E-Class All-Terrain 4x4² radīšanu radās Mercedes inženierim Jirgenam Eberlem. Sākotnēji viņš projektu virzīja vienatnē un faktiski slepus, taču drīz vien inženieris saskārās ar dažādām problēmām un pamazām par ideju pastāstīja saviem kolēģiem. Tie, pārstāvēdami dažādas izstrādes un projektēšanas jomas, cits pēc cita pievienojās drosmīgās idejas īstenošanai, līdz galu beigās viņu vidū bija arī Eberles boss, E klases galvenais inženieris Mihaēls Kelcs. Viņam ideja šķita pietiekami traka, lai būtu īstenojama dzīvē, tādēļ sadabūja E klases universāli, nedaudz līdzekļu, un projekta īstenošana varēja sākties, raksta vācu AutoBild.

Jau pašā idejas realizēšanas sākumā sākās problēmas. Mašīnai noteikti bija jābūt ar portālasīm, kādas ir 4x4² G klasei, tomēr E klases riteņu arkas 285/50 R 20 riepām bija par šauru. Tādēļ inženieri salika savas zināšanas kopā un uzkonstruēja tieši šim automobilim domātu portālasu sistēmu, kurā riteņu centrs neatrodas pretī asīm, bet gan zemāk. Tādējādi Mercedes-Benz rīcībā tikai dažu mēnešu laikā ir jauna tipa jaudas pārvads, ko, iespējams, kaut kad nākotnē tiešām varēs sastapt kādā sērijveida mašīnā. Mercedes-Benz katrā ziņā norāda, ka E klases portālasu izstrāde turpinās.

Eberle bija iztēlojies, ka viņa E-Class All-Terrain 4x4² būs ar benzīna motoru. Standarta E klases All-Terrain ir tikai divi dažādi dīzeļdzinēji, tomēr Mercedes-Benz atbildīgajām personām ideja par spēcīgu benzīnnieku patikusi, un, visticamāk, All-Terrain iegūs arī trešo opciju. Vai tas būs Eberles mašīnai izvēlētais V6 turbo motors ar 333 zirgspēkiem, gan nav zināms.

Lai vai kā, Mercedes-Benz E-Class All-Terrain 4x4² ir tikai prototips, taču par tā veiktspēju šaubu nav. Jo īpaši 42 centimetrus augstā klīrensa dēļ, kas ievērojami pārsniedz standarta All-Terrain - rūpnīcā ražotajam auto tas maksimāli ir 16 centimetri. Pat G 500 4x42 klīrenss ir tikai 37 centimetri.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu