«Volkswagen» paplašina sadarbību ar UEFA, cerot uzlabot savu imidžu

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: EPA/Scanpix

Vācijas autoražotājs «Volkswagen», cerot uzlabot savu imidžu pēc izmešu datu manipulācijas skandāla, paplašinājis sadarbību ar Eiropas Futbola federāciju asociāciju (UEFA).

Uzņēmums sponsorēs UEFA nacionālo izlašu turnīros. Vienošanās būs spēkā uz četriem gadiem, līdz ar to arī 2020.gada Eiropas čempionātā, kas, atzīmējot sacensību 60 gadu jubileju, notiks 13 dažādās valstīs.

Vien pirms pāris nedēļām «Volkswagen» nomainīja «Mercedes-Benz» kā Vācijas Futbola federācijas (DFB) ģenerālsponsors. Tāpat «Volkswagen» ir Vācijas kausa galvenais sponsors, kā arī īpašnieks Vācijas bundeslīgas vienībai «VfL Wolfsburg» un sponsors otrās bundeslīgas komandai Braunšveigas «Eintracht».

Kompānija, paplašinot aktivitātes futbolā, cer uzlabot savu imidžu, ko pēdējos divos gados ievērojami ietekmējis šmaukšanās ar izmešu datiem skandāls. «Volkswagen» 2015.gada septembrī izraisīja globālu skandālu, kad uzņēmums atzina, ka pasaulē līdz pat 11 miljoniem automašīnu aprīkoti ar dīzeļdzinējiem, kam uzstādīta kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūra.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Nepalaid garām!
Uz augšu