Jaunais Range Rover Sport pratīs braukt elektriski

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Land Rover

Atjaunotais premium segmenta apvidnieks Range Rover Sport cita starpā ir ieguvis arī plug-in hibrīdsistēmu, kas tam dos iespēju līdz pat 51 kilometram nobraukt elektriski.

Land Rover jaunākais izstrādājums pilnā vārdā nodēvēts par Range Rover Sport P400e, un tas ir britu zīmola pirmais auto ar iespēju krietnu attālumu nobraukt elektriski un baterijas vajadzības gadījumā uzlādēt no rozetes. Iepriekš Land Rover klāstā arī jau ir bijuši divi hibrīdi - Range Rover SDV6 Hybrid un Range Rover Sport SDV6 Hybrid, tomēr tajos 35 kW elektromotors bija tikai V6 dīzeļdzinēja asistents, un elektriski auto spēja veikt tikai apmēram 1 jūdzi vai 1,6 kilometrus.

Range Rover Sport P400e turpretī ir krasi atšķirīgs. Pirmkārt, tas nav dīzeļhibrīds. Tam zem pārsega atrodas 2 litru benzīna turbomotors ar 300 zirgspēkiem, bet pārī ar astoņu pakāpju automātisko transmisiju no vācu kompānijas ZF strādā 116 zirgspēku elektromotors. Plug-in hibrīdsistēmas neatņemama sastāvdaļa ir akumulatoru bloks, un tas P400e gadījumā atrodas bagāžniekā. Akumulatoru kopējā energoietilpība ir 13,1 kilovatstunda.

Jaunais hibrīdauto summā attīsta 404 ZS un 640 Nm, kā dēļ paātrinājums līdz 100 km/h ilgst tikai 6,7 sekundes, bet maksimālais ātrums ir 220 km/h.

Ražotāja izplatītā informācija liecina, ka pēc pilnas uzlādes P400e elektriski spēj veikt līdz pat 51 kilometram ceļa. Bateriju lādēšanai var izmantot kā rozeti (tad process ilgs 7,5 stundas), tā arī speciālu, pie sienas stiprināmu 32 apmēru uzlādes ierīci, kas procesa ilgumu saīsina līdz 2 stundām un 45 minūtēm.

Ārēji P400e no pārējiem Range Rover Sport atšķiras ar citādāku radiatora režģi un bamperu, kā arī jauna dizaina Matrix Pixel LED lukturiem, ko pēc izvēles var aizstāt ar lāzergaismām.

Tie, kam ekonomija ir tikpat svarīga kā dzenim ābece, Land Rover tikmēr var piedāvāt ko krietni vien jaudīgāku, ātrāku un rijīgāku - atjaunoto Range Rover Sport SVR. Tāpat kā iepriekš, šis auto ir apgādāts ar 5 litru V8 motoru ar mehānisko kompresoru. Tagad motors attīsta 575 ZS (par 25 ZS vairāk) un nodrošina paātrinājumu līdz 100 kilometriem stundā 4,5 sekundēs, kas ir par 0,2 sekundēm ātrāk.

Var piebilst, ka neatkarīgi no versijas jaunajiem Range Rover Sport ir arī citādāks interjers, un tas veidots pēc jaunākā zīmola apvidnieka Velar parauga, tātad ir ieguvis vēl vienu skārienekrānu viduskonsolē, kas tagad gaida tikai pieskārienus.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu